苏浮尘

后院。

In The Dark - JoJo

小豆之家:

This ain't the first or last time
不是第一次 抑或最后一次
We'll meet up this late at night
我们将在这深夜邂逅
To let our fate intertwine
从此命运彼此纠缠
Casually I'd rather be
有时我宁愿
Detach from all tragedy
旁观一切悲剧
This don't need to be defined
这没必要说的那么准确


And I know that it's wrong
我知道这不对
I do I do
我知道 我知道
Baby keep holding on
亲爱的坚持住
I do I do
我知道 我知道
Yeah, I know that it's wrong
是啊 我知道这不对
I do
我知道
When the sun comes up, I'll be gone
太阳升起时 我便已离开

I only know him in the dark
我只知道他沉浸在黑暗中
I only know him in the dark
我只知道他沉浸在黑暗中

Try to stay desensitized
学着麻木不仁
Keep my feelings out of mind
让自己心不在焉
My body won't be denied
身体告诉我
Never took this road before
从未有过如此的体验
Love was always at the core
爱总会留在
Of anyone I've been with before
从前朝夕相处的人的心中

And I know that it's wrong
我知道这不对
I do I do
我知道 我知道
Baby keep holding on
亲爱的坚持住
I do
我知道
Yeah, I know that it's wrong
是啊 我知道这不对
I do
我知道
When the sun comes up, I'll be gone
太阳升起时 我便已离开

I only know him in the dark
我只知道他沉浸在黑暗中
I only know him in the dark
我只知道他沉浸在黑暗中

Shadows across your face
阴影掠过你的脸
Your lips a familiar taste
你的唇 好熟悉的味道
Stay focused, I tried
我想要集中精神
Can't get this out of my mind
可这场景在脑海中挥之不去
I want more than what this is
我想要的不仅如此
Whatever we're calling this
无论怎样敷衍
The truth just breaks my heart
真相只会让我心碎

I only know him in the dark
我只知道他沉浸在黑暗中
I only know him in the dark
我只知道他沉浸在黑暗中

I only know him in the dark
我只知道他沉浸在黑暗中
I only know him in the dark
我只知道他沉浸在黑暗中

小豆之家敬上!

热度 ( 17 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER