苏浮尘

后院。

Is It Over (Extended Mix) - Disco Fries、SHANAHAN、Shy Martin

小豆之家:

Is it over
结束了
At least we saw the sky
至少我们看到了天空
United you and I
联合你我
Is it over now
现在结束了
Is it over
结束了
We're still to find touch
我们还在寻找触摸

Is this the end of us
这是我们的结局吗?
If it is I'm glad you
如果我很高兴你
For waking up and being only yours
为了醒来,只有你的
It's for a while
这是一段时间了
If it's over just tell me one more time
如果结束了,再告诉我一次
That you're no longer mine
你不再是我的
Is it over now
现在结束了
Is it over over
结束了吗
Is it over now
现在结束了
Is it over over
结束了吗
Is it over now
现在结束了
Is it over over
结束了吗
Over over
结束了
Is it over now
现在结束了
Is it over
结束了
Then tell me I'll be fine
然后告诉我,我会好的
When you're out of my mind
当你不在我心中的时候
Is it over now
现在结束了
Is it over
结束了
I surely miss those lips
我肯定想念那些嘴唇
If that was our last kiss
如果那是我们最后的吻
If with you I'm glad you
如果与你同在,我很高兴你
For all the times made me beautiful
所有的时间让我美丽
Yes one more time
还有一次
Is it over
结束了
The dream we're dying for
我们要死的梦想
Can't see it anymore
看不到它了
Is it over now
现在结束了
Is it over now
现在结束了
Is it over now
现在结束了
Over now
结束了
Is it over now
现在结束了
For a while let me be the one you breath in
有一段时间让我成为你呼吸的人
Tonight maybe we can lie a little
今晚也许我们可以撒谎
For a while for a while
一会儿一会儿
Let's pretend this never happened
让我们假装没有发生
Is it over now
现在结束了
Is it over over
结束了吗
Is it over now
现在结束了
Is it over over
结束了吗
Is it over now
现在结束了
Is it over over
结束了吗
Is it over over
结束了吗

小豆之家敬上!

热度 ( 10 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER