苏浮尘

后院。

This Could Kill Me - Amy Stroup

音乐随身听:

【独立摇滚】This Could Kill Me - Amy Stroup

选自美国独立唱作才女Amy Stroup发行于2011年的EP《This Could Kill Me - Single》。

Amy Stroup活跃在纳什维尔当地,也为艺人,电视和电影写歌,经常与遄达Dabbs,玛丽胡珀和其他词曲作者共同合作。 同时也活跃在美国和海外巡回演出。喜欢看美剧的朋友一定对《吸血鬼日记》S05E17中的那首《Far From Yesterday》印象深刻。 

All is well,
一切都还好
The spell is broken,
这个咒语已经失效
I am here with ye,
就让我在这里
For a moment.
陪伴你片刻
Look in your eyes,
凝视着你的双眼
Close as well ever be.
如我们曾经那样的亲密

Is this love,
这就是爱情吗
This could kill me,
它可能会要了我的命
Lets rejoice in where there's love,
让我们在爱里行乐
Simple life was not for us,
简单的生活并不适合你我
It never was,
从来就不
It never was,
从来都不
This could kill me.
这份爱会要了我的命
All is well,
一切都还好
The spells been broken,
这个咒语已经失效
I am here with you,
就让我在这里
For this moment.
陪伴你片刻
Look in your eyes,
凝视着你的眼睛
Close as well ever be.
如我们曾经那样的亲密
This is love,
这就是爱情吧
This could kill me,
它会要了我的命
Lets rejoice in where there's love,
让我们在爱里行乐
Simple life was not for us,
简单的生活并不适合你我
It never was,
从来就不
It never was,
从来都不
This could kill me.
这份爱会要了我的命
Lets rejoice in where there's love,
让我们在爱里行乐
Simple life was not for us,
简单的生活并不适合你我
It never was,
从来就不
It never was,
从来都不
This could kill me,
这份爱会要了我的命
Lets rejoice in where there's love,
让我们在爱里行乐
Simple life was not for us,
简单的生活并不适合你我
It never was,
从来就不
It never was,
从来都不
This could kill me,
这份爱会要了我的命
This could kill me.
这份爱会要了我的命
This could kill me.
这份爱会要了我的命
This could kill me.
这份爱会要了我的命
Look in your eyes,
凝视着你的双眼
Close as well ever be.
如我们曾经那样的亲密
This is love,
这就是爱情吧
This could kill me,
它会要了我的命

热度 ( 30 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER