苏浮尘

后院。

Inside Of Love - Nada Surf

小豆之家:

Nada Surf,这支来自NY的三人乐队,给人的感觉就是甜蜜的回味,MATTHEW沉稳而不失磁性的嗓音总是让人爱不释手,吉他手,平稳的流线也透出丝丝睿智,鼓手,充满思想的鼓点,在这种氛围里最适合人来思考了,你几乎会忘记他们的存在,但决不应该忽略,也许当你回过神来已是满面泪水。一如他们的音乐,NADA SURF是支容易让人忽略的乐队,但并不防碍他们做出感人的音乐,就像是当初鼓手的离去不能分解乐队一样,人们暂时的忘却只能让他们更加勇敢。 

Watching terrible TV
看着糟糕的电视
It kills all thought
它抹杀了一切思绪
Getting spacier than
变得比宇航员
An astronaut.
还要迷茫

Making out with people
和不太认识

I hardly know or like.
或者喜欢的人乱搞
I can't believe what I do
我不敢想象深夜里
Late at night.
我都做了什么

I wanna know what it's like
我想知道爱情的里面
On the inside of love.
是什么样子
I'm standing at the gates
我站在门口
I see the beauty above
看见了上方的美丽

Only when we get to see
只有当我们
The aerial view
在高空鸟瞰时
Will the patterns show
才会显现的景象
We'll know what to do
我们才知道要做什么

I know the last page so well
我知道故事的结局
I can't read the first
却猜不到开头
So I just don't start
所以我就不去开始
It's getting worse
然后变得更糟

I wanna know what it's like
我想知道爱情的里面
On the inside of love.
是什么样子
I'm standing at the gates
我站在门口
I see the beauty above
看见了上方的美丽

I wanna know what it's like
我想知道爱情的里面
On the inside of love.
是什么样子
I can't find my way in
我找不到进去的路
I try again and again
我一次又一次地尝试

I'm on the outside of love
我在爱情的外面
Always under or above.
不是下面就是上面
I can't find my way in
我找不到进去的路
I try again and again
我一次又一次地尝试

I'm on the outside of love
我在爱情的外面
Always under or above.
不是下面就是上面
Must be a different view
一定是一番不同的风景
To be a me with a you
如果你和我在一起

I wanna know what it's like
我想知道爱情的里面
On the inside of love.
是什么样子
I'm standing at the gates
我站在门口
I see the beauty above
看见了上方的美丽

I wanna know what it's like
我想知道爱情的里面
On the inside of love.
是什么样子
Of course I'll be alright
我当然会没事
I just had a bad night
只是度过了一个糟糕的夜晚

小豆之家敬上!


热度 ( 23 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER