苏浮尘

后院。

Electric(R3hab Remix) - R3hab、Khalid、Alina Baraz

小豆之家:

Darker than the ocean, deeper than the sea
暗于深海 深于海洋
You've got everything, you got what I need
你拥有着一切 你有着我的全部所需
Touch me, you're electric, babe
抚摸我吧 你的魅力就像触电一样 亲爱的
Move me, take me from this place
带走我 带我远走高飞离开这里
Movin' to the tempo, show me what it takes
随着节拍而动 向我展示这代价为何
Speeding up my heartbeat, playing in the flames
加速我的心跳 在激情的火焰中


Kiss me, we're on fire, babe
吻我 我们点燃激情之火 宝贝
Love me, take me to outer space
爱我 带我遨游外太空

Covered in your water and I'm feeling like a summer breeze
藏于你海流的水下我感觉自己就像是一阵夏天的清风
Submitted under power and you brought me to my knees
拜倒在你的威权之下 你将我完全征服
Use me, you're electric, babe
你的魅力就像触电一样 亲爱的
Move me, take me all the way
带走我 这一路都带我远走高飞
Whisper in my ear, I'm the only one you're loving on
在我耳边呢喃低语 我是你爱上的唯一
Take advantage of the moment, you're the only one that I want
尽情享受这一刻 你是我渴望的唯一

Kiss me, we're on fire, babe
吻我 我们点燃激情之火 宝贝
Love me, take me to outer space
爱我 带我遨游外太空
Kiss me, we're on fire, babe
吻我 我们点燃激情之火 宝贝
Love me, take me to outer space
爱我 带我遨游外太空

小豆之家敬上!

热度 ( 5 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER