苏浮尘

后院。

Speechless (Album Version) - The Veronicas

小豆之家:

Feels like I have always known you
感觉我们一直相识
And I swear I dreamt about you
我发誓我一直能在梦中见到你
All those endless nights I was alone
所有无休止的夜我形单影只
It's like I've spent forever searching
就像我用尽一生去追寻
Now I know that it was worth it
现在我知道一切是值得的
With you it feels like I am finally home
和你在一起我感觉有家的温馨

Falling head over heels
我深深地爱着
Thought I knew how it feels
觉得自己知道爱情是什么滋味
But with you it's like the first day of my life
可与你在一起,人生焕然一新
Cuz you leave me speechless
因为你让我激动的说不出话
When you talk to me
当你和我诉说之时
You leave me breathless
你让我说不出话
The way you look at me
当你以你的方式注视我时
You manage to disarm me
你成功解除了我内心的防备
My soul is shining through
我的灵魂在闪耀着光辉
Can't help but surrender
我不由自主地选择了屈服
My everything to you
我所有的一切给你
I thought I could resist you
我曾以为能够去抵抗你的诱惑
I thought that I was strong
我以为我很坚强
Somehow you were different from what I've known
可不知为何,你与我所想的不同
I didn't see you coming
我没有盼到你的到来
You took me by surprise and
你带给我惊喜
You stole my heart before I could say no
在我说不之前,偷走了我的心
Falling head over heels
我深深地爱着
Thought I knew how it feels
觉得我知道爱情是什么滋味
But with you it's like the first day of my life
可与你在一起,人生仿佛焕然一新
You leave me speechless
你让我激动的说不出话
When you talk to me
当你和我说话之时
You leave me breathless
你让我无言以对
The way you look at me
当你用你的方式凝视我时
You manage to disarm me
你成功解除了我内心的防备
My soul is shining through
我的灵魂在闪耀着光辉
I can't help but surrender
我不由自主地选择了屈服
Oh no

My everything to you
我所有的一切给你
You leave me speechless
你让我无言以对
You leave me breathless
你让我无言以对
I run a million miles just to hear you say my name
我奔跑数千里只为听到你的名字
Baby
亲爱的
You leave me speechless
你让我无言以对
You leave me breathless
你让我无言以对
The way you look at me
当你以你的方式注视我时
You manage to disarm me
你成功解除了我内心的防备
My soul is shining through
我的灵魂在闪耀着光辉
I can't help but surrender
我不由自主地选择屈服
My everything to you
将我所有的一切都给你

小豆之家敬上!

热度 ( 10 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER