苏浮尘

后院。

Buzzin - Alina Baraz

小豆之家:

Going overboard
继续投入进去吧
I don't wanna stop now
我现在还不想停止
You just struck a chord
你触动了我的心弦
Spinning me around
让我痴迷
It's the energy
这就是能量
It's the chemistry
这就是化学反应

Oh, oh


Give me something that I never had
给予我一些我未曾得到的东西
Give me something and I'll meet you halfway
给予我你的爱,说不定我会迁就迁就你
A little something that's gonna make it last
一些小细节也是很重要的呢
One for you
小心心一半给你
One for me
一半给我

I, I need your loving
我需要你的关爱
Give, give, give me something
快让我感到你对我的爱
All, all, all or nothing
快给我你的爱要不然你会失去我
Keep, keep, keep me buzzing
让我陶醉
Buzzing
让我沉醉于此
Buzzing
让我陶醉
Buzzing
让我沉迷于此
Buzzing
让我陶醉在你的爱中

Fire in your eyes
我在你的眼中看出了你对我的渴望
Striking me like lightning
你如雷电一般的瞩目
Warming up my soul
让我的灵魂感受到一股暖流
Oh, it's hypnotizing
如同催眠般
It's the energy
这就是能量
It's the chemistry
这就是化学反应
Oh, oh


Give me something that I never had
给予一些我一直渴望的东西
Give me something and I'll meet you halfway
给予你的爱给我,我会乖乖地听你的话
A little something that's gonna make it last
就算是一些小细节也很关键
One for you
小心心一半给你
One for me
一半给我

I, I need your loving
我需要你的爱
Give, give, give me something
快让我感受你的爱
All, all, all or nothing
快让我感受你的爱要不然你会失去我
Keep, keep, keep me buzzing
让我沉醉于你的爱
Buzzing
让我沉醉
Buzzing
让我沉醉
Buzzing
让我沉醉
Buzzing
让我沉醉

I, I need your loving
我需要你对我的爱
Give, give, give me something
快给予我你的爱
All, all, all or nothing
要不然你会失去我
Keep, keep, keep me buzzing
快让我沉醉于你的爱
Buzzing
痴迷于你的爱
Buzzing
让我沉醉
Buzzing
让我沉醉
Buzzing
让我沉醉

小豆之家敬上!

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER