苏浮尘

后院。

Provider - Frank Ocean

小豆之家:

Frank Ocean是美国Def Jam唱片公司旗下潜力无限的美国新人R&B歌手,洛杉矶嘻哈团体Odd Future成员之一 曾为Jay-Z, Kanye West, Beyonce, Justin Bieber等知名歌手作曲。

Memo finna start acting out if I don't see him soon
备忘录最终开始了 如果我没有很快看到他
Yeah my best friend ain't backing out, it's still on sight, fool
哦 我最好的朋友仍然没有回来 还在看 傻瓜
I'm the only one out here on the night loops
我是唯一一个在这里过夜的人
I'm the only one out here on the night loops
我是唯一一个在这里过夜的人
Trophy case still light, body need a race stripe
奖杯仍然很轻 身体需要一个比赛条纹
And these minerals on my body break light
然后我身体上的这些矿物质都会破坏殆尽

And these reds on my body brakelight
然后这些我体内的红色都会破坏殆尽
New man comin' up ahead on his own two
新的人会在他自己的前两个
Is you a natural blondie like Goku?
是你自然的金发女郎喜欢Goku?
Sleepin' on my belly in a loop like a serpent
睡在我腹部绕了一圈就像一条蛇
Talking Heads ripplin' on the surface
在表面上的 ripplin特写

Eyes low, chin heavy shoegazer
视力下降 下巴重得和自赏派一样
Moonwalkin', R.I.P. Stanley Kubrick
安息吧 斯坦利·库布里克
You had you some birthdays, could you prove it?
你已经过了一些生日了 你能证明吗?
Show me the wisdom in your movement
告诉我你运动中的智慧
Show me some wisdom in your movement
告诉我你运动中的智慧
Feelings you provide
感受你的馈赠
Feelings you provide
感受你的馈赠
I know it, I know it
我知道 的 知道的
The feelings I, the feelings, I know it, I
那种感觉 那种感觉 我懂
Feelings you provide
感受你的馈赠
Feelings you provide
感受你的馈赠
I know it, I know it
我知道 的 知道的
The feelings, I know it, the feelings, I, I
那种感觉 那种感觉 我懂

Tonight I might change my life
今晚我也许会改变我的生命
If you lived like I live
如果你像我一样活着
You couldn't live without it
没有它你活不下去
Said I'd be your new best friend
说我会是你最好的新朋友
But what more? Yeah
但是还有什么呢?哦
Ain't too late to out
是不是出去太迟了
Ooh, ooh, ooh, ahhh
哦哦 哦哦 哈哈
Provide, provide
馈赠 馈赠
Pro...
Pro...
Ooh, oooh, oooh
哦哦 哦哦 哈哈
Tonight I might change my life, all for you
今晚我也许会改变我的生命 都是为了你
All for you (Provide)
都是为了你 (Provide)

Provided, diamond lane that didn't exist
提供,钻石巷,不存在
Packed the Astro van and brought my kids through
打包阿斯特罗的厢式货车并把我的孩子带走
Prada tee on the eldist, throw the Gildan on the children
在eldist上的Prada 朝小孩丢Gildan
Hand-me-down fits
把我放下来
Chest pass, see mist off rotation (Swish, swisha)
胸前传球,看到薄雾下旋转(沙沙,swisha)
Stiff smile just like I'm Aphex Twin (Yeah, come to daddy, yeah)
僵硬的微笑,就像我是Aphex Twin(是的,来爸爸这里啊)
Pat the Patagonia pockets, tryna find my zip (uh, where it's at? Yeah)
帕特在巴塔哥尼亚的口袋里,试着找到我的拉链(呃,它在哪里?是啊)
Blunt twist, tightropes, I'm not fallin' off (never that, no)
布伦特拧成一束 钢丝 我不会掉下来 不 不
Watch friends, go pro through fisheye lens, drownin' off clear
看朋友,赞成通过镜头,淹没的清晰
I just saw JAWS, divin' under influence
我就只看到了JAWS 神圣的影响下
Been feelin' like the Lord just out of reach for me (for me)
一直感觉像主远离了我 因为我
How I feel lettin' man speak
我怎么感觉让人说话
How I feel lettin' man speak for me (for me)
我怎么觉得让人说我(对我来说
Holyfield, keep your ears split for me
对我来说霍利菲尔德,保持你的耳朵
Can't show my face if you spit for me
如果你朝我吐痰 不能对着我的脸
Spit for me, yeah
对我吐痰 啊

Eyes low, chin heavy shoegazer
视力下降 下巴重得和自赏派一样
Moonwalkin', R.I.P. Stanley Kubrick
安息吧斯坦利·库布里克
You had you some birthdays, could you prove it?
你已经过了一些生日了 你能证明吗?
Show me the wisdom in your movement
告诉我你运动中的智慧
Show me some wisdom in your movement
告诉我你运动中的智慧
Feelings you provide
你给予的感觉
Feelings you provide
你给予的感觉
I know, I know it
我知道 我知道
The feelings I, the feelings, I know it, I
那种感觉 那种感觉 我懂
Feelings you provide
你给予的感觉
Feelings you provide
你给予的感觉
I know it, I know it
我知道 的 知道的
The feelings, I know it, the feelings, I, I
那种感觉 那种感觉 我 我
Tonight I might change my life, all for you, all for you
今晚我也许会改变我的生命 都是为了你

小豆之家敬上!

热度 ( 8 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER