苏浮尘

后院。

Best Of Us Go Down - Aquilo

小豆之家:

So long problem, I have seen enough
我看过太多的长久纷争
I have seen it tear apart, and break away the trust
信任 被撕裂 然后消散
So long brothers, I have said enough
老兄弟 我说了太多
I have seen the best of us
我看到了最好的我们
Go down and won't come up
坠毁后就再没出现了
The best of us, go down and won't come up
最好的我们 坠毁后就再没出现了

The best of us, go down and won't come up
最好的我们 坠毁后就再没出现了


I should know now
现在我应该知道
I have stayed too long, I have seen the best of us
我停留了太久 我看到了最好的我们
Fly high and hit the sun
飞的很高 去撞击太阳
So long brothers, I have said too much
老兄弟 我说了太多
I have seen the best of us
我看到了最好的我们
Go down and won't come up
坠毁后就再没出现了

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER