苏浮尘

后院。

Canna Butter Kisses - Elli Ingram

小豆之家:

Never gonna give you up
绝不放弃你
No matter how you treat me
不论你怎么对我
Never gonna give you up
都不会放弃你
You can knock on my door
你可以敲我的门
But it ain't nobody home
不会有人在家的
I might be there but I'm gone
我可以在那儿但我走了

Cause I'm stuck off a zone
因为我陷在一个地方出不来了
I'm hell baked like that guy on that couch
我完全喝醉了,就像沙发上的那家伙一样
Don't get high on my grass
别在我的草坪上嗨
I just puff from where I will be out
我刚刚爆发了,就从我将出去的那个地方
I call my low girls tell'em pick me up
我打电话给我的小婊砸们来接我回去
Roomie let's hit the home cup
室友啊让我们跟这房子碰个杯
You know where it hurt
你知道要害在哪
But why the fuck you bring the coke for?
但却tm带可乐是几个意思
God damn I ain't got high
天啊我没法嗨了
Cigarettes on cigarettes
一支烟接着一支烟
Cigarettes on cigarettes
一支再一支
Cigarettes on cigarettes
一支又一支
My mama think I stink
我妈觉得我很讨厌
I got burnt holes in my hoodies
我把连帽衫烫出了几个洞
All my homies think it's dank
室友都觉得这很潮
I miss my coco butter kisses
我想念我可可黄油般的吻
I miss my coco butter kisses
我想念我可可黄油般的吻
See I never smoked before
看啊我以前从没抽过烟
So Imma take two hits and Imma blow
所以我会试个两次然后喘口气
My mind away never thought that
我飘远的心从没想过
I'd be getting high today
我今天会这么嗨
Hey yeah, hey now it's only a game
嘿,这只是个游戏
So I can take another boo
所以我会再喝个倒彩
We in the Cadillac floating like the ocean
凯迪拉克里的我们像海水一样浮浮沉沉
Suddenly everything was moving in slow motion
忽然之间每样事物都变得飘渺滞涩
So I take another hit, try to relax
所以我承受了又一次的撞击,试着放松
I'm beating on my check
我在打着自己的脸
Felix reading all my blank
费利克斯看穿了我的空虚
Somebody help me
来个人帮帮我吧
I think I'm about to die
我觉得我快死了
But I got me don't watch me I got me
但我找到自我了别看我啊我抓住自己的点了
Cigarettes on cigarettes
一支烟接着一支烟
My mama think I stink
我妈觉得我很讨厌
I got burnt holes in my hoodies
我把连帽衫烫了几个洞
All my homies think it's dank
我的室友都觉得这很潮
I miss my coco butter kisses
我想念我可可黄油般的吻
I miss my coco butter kisses
我想念我可可黄油般的吻
Cigarettes on cigarettes
一支烟接着一支烟
My mama think I stink
我妈觉得我很讨厌
I got burnt holes in my hoodies
我把连帽衫烫了几个洞
All my homies think it's dank
我的室友都觉得这很潮
I miss my coco butter kisses
我想念我可可黄油般的吻
I miss my coco butter kisses
我想念我可可黄油般的吻
So I passed the blunt
所以我熄掉了小雪茄
It came right back to me
它很快又席卷了我
But I know that this moment
但我知道这样的时刻
can still runnin through me
仍然可以击穿我
I don't think Imma ever open my eye
我觉得我还没睁开眼
I hope nobody said why
我希望没人说出原因
And I said cos I'm high
而我说出是因为我嗨了
Aaah...Aaah...
呃... (-_-!)
I miss my coco butter kisses
我想念我可可黄油般的吻
Aaah..Aaah...
呃..
I think we are addicted
我想我们是上瘾了
Aaaah...Aaah ...
呃....
I miss my coco butter kisses
我想念我可可黄油般的吻
Aaaah...Aaah ....
呃......
I really think we're all addicted
我真觉得我们是入迷了
My coco butter kisses
我我可可黄油般的吻
My coco butter kisses
我我可可黄油般的吻
My coco butter kisses
我我可可黄油般的吻

小豆之家敬上!

热度 ( 6 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER