苏浮尘

后院。

Sleep on My Shoulder - Brazzaville

小豆之家:

Brazzaville,一支成立于美国洛杉矶的乐队,流行曲风,但他们的歌中夹杂着很多其它音乐元素。Brazzaville还是那么悠闲。玩味生活,随意调侃,宛如这来自洛杉矶之东的清风一样沁人心脾。

Come sleep on my shoulder for a while
就过来 靠在我肩膀上睡一会儿吧
Let go of our troubled world
让我们 像个孩子那样
Sleep like a little child
抛开烦恼的世界 睡一会儿
Morning I'll go
清晨 我将远行
Jet plane that take me far away from home
乘坐喷气飞机 远离家乡
So sleep on my shoulder for a while
所以 趁现在 靠在我肩膀上睡一会儿吧

I'm not myself when you're away
你走之后 我不再是原来的自己
A minute feels like an hour
时间难熬
An hour's like a day
度日如年
Come back to me soon
所以 回来吧
I feel like I'm on the dark side of the moon
我深感自己 一直处于月之阴影下
A frozen and lightless stream of days
那些日子 笼罩着冰冷昏暗的雾
Love takes us all by surprise
爱总是不经意降临
Fear's fading we're at 3 a.m. look in your eyes(?)
凌晨三点 从你的眼中 我看到恐惧已不再
my lovely your eyes, your eyes, your eyes
我最爱的 你的眼睛 你的目光 你的眼神
Fear's fading we're at 3 am look in your eyes(?)
凌晨三点 看着你的眼睛 我已不再恐惧
Life is a dream in this hotel
旅馆里 浮生若梦
The saunas and Michelin Stars
桑拿和米奇里餐厅
Shallots and chanterelles
美味的洋葱和蘑菇
But it's wasted on me
再好对我来说都是浪费啊
Back in your arms is where I long to be
因为 我此刻 只想回到你的怀抱
Listening to rainfall by the sea
一起听海边雨声滴落
Love takes us all by surprise
爱总是不经意降临
Fear's fading we're at 3 a.m. look in your eyes(?)
凌晨三点 看着你的眼睛 我已不再恐惧
my lovely your eyes, your eyes, your eyes
我最爱的 你的眼睛 你的目光 你的眼神
Fear's fading we're at 3 a.m. look in your eyes(?)
凌晨三点 看着你的眼睛 我已不再恐惧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 14 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER