苏浮尘

后院。

I Am Not Alone - Priscilla Ahn

小豆之家:

Do you see me all alone
你看到我独自一人了吗
In a world I call my own
在属于我自己的世界里
Even though I try to be
尽管我试着变得
So ordinary
如此普通
I feel different so I hide
我觉得自己不同,所以便躲藏起来
I wish I could be alright
多么希望我一切安好

Behind eyes that see the world
在观察世界的眼睛背后
Always from the outside
总是从外围观察
But life is never what it seems
但生活从来都不是看起来的那个样子
I find the message in my dreams
在梦里我找到了这个信息
It's like a faded memory
它就像一个褪色的记忆
Whispering secrets just for me
窃窃私语只把秘密告诉我
So I cry in the night
我在那个夜晚哭了
For something I found in my heart
因为一些我在内心发现的事情
There's a star in the sky
天空中有一颗明星
Guiding me home in the dark
在黑暗中指引我回家
If you call out my name
如果你呼唤我的名字
I know I'll see you again
我知道我会再见到你
I'll remember I am not alone
我会记得我并不孤独
When I stare into the sky
当我凝视天空
And my feelings pass me by
专注于贯穿全身的感受
I will sing a little tune
我将唱一首小曲子
From when we danced under the moon
从我们在月亮下面跳舞时开始
Even though I'm on my own
尽管只有我自己
I will know I'm not alone
我也不会感到孤单
You have taught my heart to grow
你教会我内心的成长
Now my love will carry on
现在我的爱将会继续
But life is never what it seems
但生活从来都不是看起来的那个样子
I find the message in my dreams
在梦里我找到了这个信息
It's like a faded memory
它就像一个褪色的记忆
Whispering secrets just for me
窃窃私语只把秘密告诉我
So I cry in the night
我在那个夜晚哭了
For something I found in my heart
因为一些我在内心发现的事情
There's a star in the sky
天空中有一颗明星
Guiding me home in the dark
在黑暗中指引我回家
If you call out my name
如果你呼唤我的名字
I know I'll see you again
我知道我会再见到你
I'll remember I am not alone
我会记得我并不孤独
I'll remember I am not alone
我会记得我并不孤独

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

热度 ( 26 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER