苏浮尘

后院。

On Fire (Extended Mix) - Thomas Gold、Rico & Miella

小豆之家:

Time plucked the flower from the chain
解脱时间阻挠就如摘下花朵 那般迅速
And all the beauty that we allowed to fade
所有存在的美丽 都被我无耻地剥夺
We let the cold kill the garden that we grew
我们自己让寒冷的气息肆虐着我们自己栽培的花园
The dying fire we left in the distance
我们遗留的垂亡的火焰仍在附近
That fading warmth we can keep within' us
看着环绕我们身边的慢慢地消退在我们眼前
The two souls we freed at the whisper
这是我们重获自由的二支灵魂悄静地出现

Find me again in another life, lover
我再一次我发现我是存在在另一个世界的人 亲爱的
I'm on fire
我欲火焚身
I'm on fire
我欲火焚身
Can you feel me now?
你感受到了吗
I'm on fire
我欲火焚身
I'm on fire
我欲火焚身
Can you feel me now?
你感受到了吗
I'm on fire
我欲火焚身
Freer air for freer souls
此时的自由
Is bitter sweet when lovers are lost
竟比已经分开的情侣还那般酸爽
But I've seen the darker shores
这次就算我看到黑夜角落
And I won't return
我也不会再退缩
There's brighter lights in the distance
正因为远处有更亮的灯光
A wildfire growing within' us
而我们现在欲火焚身
And like a night we fade in a whisper
仿佛就像黑夜都悄悄离我们而去
I feel the sun in the passing of our love
我们感觉到我们自己爱情的力量
I'm on fire
我欲火焚身
I'm on fire
我欲火焚身
Can you feel me now?
你感受到了吗
I'm on fire
我欲火焚身
I'm on fire
我欲火焚身
Can you feel me now?
你感受到了吗
I'm on fire
我欲火焚身
I'm on fire
我欲火焚身
Can you feel me now?
你感受到了吗
I'm on fire
我欲火焚身

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

热度 ( 4 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER