苏浮尘

后院。

Bones - Dustin Tebbutt

小豆之家:

Couldn't find you
找不到你
Honesty
真的
All the blisters
所有的水泡
You were holding alone
你一人掌握
Couldn't find you
找不到你
Honesty
真的

Were you water
你是水
Were you breaking
你在破碎
Were your water oh
你是岁
My frozen bones
我冷冻的骨头
My broken mind
我破碎的脑海
It pulls this frozen
都被冷冻
Weight on us
我们的重量
My frozen bones
我冷冻的骨头
My broken mind
我破碎的脑海
It pulls this frozen
都被冷冻
Weight on us
我们的重量

Now I've spoken
现在我说
What it meant to be
意味着什么
In your doorway
在你门外
Standing taller than those
站的比影子
Long shadows
还高
Couldn't find you
找不到你
Honesty
真的
Were you water
你是水
Were you breaking
你在破碎
Was it tearing out
都被撕裂
At your feint skin
在你皮肤
Are you out there
你就在那
'Cause I'm shaking oh
因为我在摇晃
My frozen bones
我冷冻的骨头
My broken mind
我破碎的脑海
It pulls this frozen
被冷冻在这
Weight on us
我们的重量
My frozen bones
我冷冻的骨头
My broken mind
我破碎的脑海
It pulls this frozen
被冷冻在这
Weight on us
我们的重量

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 17 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER