苏浮尘

后院。

Rest in Paradise - Astronomyy

小豆之家:

You talk shit about the things that heal you
你思绪紊乱地聊着曾经治愈你的点滴
But you won't talk about the things kill you
但对于那些伤害你的事情却绝口不提
Yeah, it takes some time to change your mind
的确 需要花一些时间来改变你的想法
But I will wait for you
不过 我愿意在此等候
But you talk shit about the things that heal you
不要胡言乱语说着那些安慰你的过往了好吗
I am cast away
此刻我好像被抛弃了

And I am in your praise
把你的赞扬当作寄托
And that's, that's the price
大概 这就是代价吧
To rest in paradise
安心地待在天堂吧
Rest in paradise
无忧无虑地待在那
Rest in paradise
享受片刻的安宁吧
You take me into a new dimension (take me into a new dimension)
你把我带进了一个全新的局面(踏入了一个陌生的空间)
I tried to give you mine full attention (I tried to give you mine full attention)
我尽力把所有的关注点都集中在你身上(想让你知道我只留意你一人)
Yeah, it takes some time to change your mind
的确 需要花一些时间来改变你的想法
But I'll wait for you
不过 我愿意在此等候
I'll help you lose your apprehension
我也会帮你排忧解难
I am cast away
此刻我好像被抛弃了
And I am in your praise
把你的赞扬当作寄托
And that's, that's the price
大概 这就是代价吧
To rest in paradise
安心地待在天堂吧
Rest in paradise
可以无忧无虑一些
I am cast away
我好像被抛弃了
Rest in paradise
舒舒服服地待在那
And I am in your praise
凭借你的赞誉言辞
Rest in paradise
享受片刻的安宁吧
And that's, that's the price
大概 这就是代价吧
When you rest in paradise
当你舒服地待在天堂之时
Rest in paradise
可以无忧无虑一些
Rest in paradise
安安心心地待在那
Rest in paradise
享受片刻的安宁吧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 14 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER