苏浮尘

后院。

This Love (Killstarr Remix) - Killstarr、Patrick Baker

小豆之家:

This Love (Killstarr Remix)
翻译:Evil Morty
There's a feeling that I get
就是那样的一种感觉
When you're close to me
当你靠近我
And it's more than attraction
不只是单纯的吸引
It's more than chemistry
也不仅仅是荷尔蒙的作用
In your eyes I can see
从你的眼神中我可以看到

Every possibility
所有的可能性
You are the answer to
你就是所有神秘和未知的
And the source of every mystery
终极答案
And I can see this love is like a flame
这份爱好似烈火
That is burning
熊熊燃烧
Brighter than desire
比欲望更强烈
Girl you take me higher
女孩 你让我心动
This love is like a flame
这份爱好似烈火
That is burning
熊熊燃烧
One eternal fire
永不熄灭
Love will take us higher
爱会让你我浓情蜜蜜
No one else above this
没有人能与我们比较
Nothing else could touch this
没有什么能触碰这份爱
Brighter than desire
比欲望更强烈
Girl you take me higher
女孩 你让我心动
No one else above this
没有人能与我们比较
Nothing else could touch this
没有什么能触碰这份爱
One eternal fire
永恒的爱
Love I'm locked inside my cage
我已被你的爱囚禁
You hold the key
你就是唯一的钥匙
You subdue my mind
你征服了我的心
And you set my spirit free
又让我的灵魂自由无比
In your eyes I can see
从你的眼神中我可以看到
Every possibility
所有的可能性
You are the ending
你是真爱所归
And the beginning
也是吾爱所起
Of all I seek
我已别无他求
Brighter than desire
比欲望更强烈
Girl love is like a flame
这份爱好似烈火
That is burning
熊熊燃烧
One than desire
比欲望更强烈
Girl you take me higher
女孩 你让我心动
This love is like a flame
这份爱好似烈火
That is burning
熊熊燃烧
One eternal fire
永不熄灭
Love will take us higher
爱会让你我浓情蜜蜜
No one else above this
没有人能与我们比较
Nothing else could touch this
没有什么能触碰这份爱
Brighter than desire
比欲望更强烈
Girl you take me higher
女孩 你让我心动
No one else above this
没有人能与我们比较
Nothing else could touch this
没有什么能触碰这份爱
One eternal fire
永恒的爱
And I can see this love is like a flame
这份爱好似烈火
That is burning
熊熊燃烧
Brighter than desire
比欲望更强烈
Girl you take me higher
女孩 你让我心动
This love is like a flame
这份爱好似烈火
That is burning
熊熊燃烧
One eternal fire
永不熄灭
Love will take us higher
爱会让你我浓情蜜蜜
No one else above this
没有人能与我们比较
Nothing else could touch this
没有什么能触碰这份爱
Brighter than desire
比欲望更强烈
Girl you take me higher
女孩 你让我心动

小豆之家敬上!

热度 ( 4 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER