苏浮尘

后院。

Apologize(OutaMatic Remix) - OutaMatic、Timbaland、OneRepublic

音乐随身听:

【电子混音】Apologize (OutaMatic Remix) - OutaMatic

不一样的感觉!Apologize超酷DJ混音版。选自 self-released公司发行于2015年11月的电音专辑《Apologize (OutaMatic Remix)》。

原曲由OneRepublic乐队核心Ryan Tedder创作,后经Timbaland重新混音制作并收入他2007年发行的专辑TimbalandPresents: Shock Value中。此歌曲有多个翻唱版本。

《Apologize》

I'm holdin' on your rope
我挣扎在你的感情枷锁中
Got me ten feet off the ground
悬在半空不能呼吸
And I'm hearin' what you say
我听得懂你在说什么
But I just can't make a sound
但是我只能沉默无言
You tell me that you need me
你告诉我你是那么的需要我
Then you go and cut me down
但是当时你却伤害了我离开我

But wait
但等到现在
You tell me that you're sorry
你却对我说对不起
Didn't think I'd turn around
你大概没想到我会转身
And say
对你说

That it's too late to apologize
现在道歉已经太迟了,
It's too late
一切都太迟了
I said it's too late to apologize
我说现在道歉已经太迟了
It's too late
一切都太迟了

I'd take another chance
我甘愿为你再去冒险
Take a fall, take a shot for you
为你承受痛苦 为你付出生命
I need you like a heart needs a beat
曾经我需要你就如同我的心需要跳动一样
But it's nothin' new, yeah!
但一切都已经过去了
I loved you with a fire red
我带着火焰一样的热情爱你
Now it's turnin' blue
现在却化作悲伤
And you say
你却说
Sorry, like an angel
一个天使一样的说我很抱歉
Heaven let me think was you
上帝让我留在记忆里的却都是你
But I'm afraid
但我恐怕也只能说

It's too late to apologize
现在道歉已经太迟了
It's too late
一切都太迟了
I said it's too late to apologize
我说现在道歉已经太迟了
It's too late
一切都太迟了
Whoa!
喔哈~~


热度 ( 50 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER