苏浮尘

后院。

Morning Light - The Hunts

Krabat:

Morning Light

  • 专辑:We Were Young

  • 歌手:The Hunts

  • 来源:We Were Young

i wish you had come with me

我多么希望你在我身边

cause i can hear them screaming into the early night

因为我听见四处是敌人的嘶喊

enemies surround

一直缠绕着我到入夜时分

and i don’t know that i can take another fight

我不知道能否再鼓起勇气同他们战斗

another morning keeps me waiting

再忍受一个清晨,苦苦等待

for the moment when our tears will fade away

那个我们都不再泪眼婆娑的时刻

i’ll hold to you to pull us through

我会抱着你,和你一起面对

what they might say

那些闲言碎语

that we were lost and gone astray

他们说我们走向了迷途,不知方向

they say i’ve lost my mind

他们说我被冲昏了头脑

yet they’ve so much to find

然而他们远远不够了解我们

so i will take this flight into the morning light

我会乘着这趟航班直到看见清晨的霞光

lord will you protect me

上帝愿你保护我

from things i cannot see

不被我无法看见之物伤害

and turn my darkest night into the morning light

让我走出最阴沉的黑夜沐浴清晨的霞光

you told me of a future

你向我描绘过这样的未来

where broken pieces that we held were left behind

那时我们破碎的心灵碎片都会随风而逝

but distance fell between us

然而距离将我们远隔

and time passed by

时光催我们老去

still i dream you’re by my side

我仍然梦想伊人在我左右

they say i’ve lost my mind

他们说我被冲昏了头脑

yet they’ve so much to find


热度 ( 42 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER