苏浮尘

后院。

Three Empty Words - Shawn Mendes

小豆之家:

I'll pick you up at the same time
依旧是老时间接你
The same places the same old drive
依旧是老地方,依旧是那辆旧车

We'll just talk about our day
我们会聊聊这一天各自的感想

To try to fill in all our space of night
试着打发这百无聊赖的黑夜


We'll play the songs we used to love
我们会弹奏起我们很喜欢的歌谣
While we try to fall in love again
我们试着再次沉醉爱河

We don't know who's wrong or right
而我们也不知道谁对谁错

We don't even care enough to fight
我们甚至都不愿去争取

We're going through the motions
我们努力忍受现状

'Cos we can't fix what's broken
因为我们无法弥补彼此的心碎

And I know it's gonna hurt
我明白爱会让人受伤

But darling I'll go first
但亲爱的,我愿为你挺身而出

'Cos I won't keep on saying those three empty words
因为我不愿空洞的说着我爱你

No I won't keep on saying those three empty words
不,我不会重复说着空洞的我爱你

We're still talking everyday
每天我们依然会倾述彼此

I'm running out of things to say to ya
我也会对你毫无保留

It's really gonna break my heart
不得不告诉你哥哥
To have to tell your little brother
这真的会让我心碎

It might be easier to stay
或许这样会更容易留下你
But it'll never be the same no
而我们再也不是从前的你我

And if something doesn't change
如果这世界有什么不会改变

Then we'll keep on sinking further
那我们会自愿继续为爱沦陷吧

We're going through the motion
我们努力忍受现状

'Cos we can't fix what's broken
因为我们无法弥补彼此的心碎

And I know it's gonna hurt
我明白爱会让人受伤

But darling I'll go first
但亲爱的,我愿为你挺身而出

'Cos I won't keep on saying those three empty words
因为我不愿空洞的说着我爱你

Those three empty words
这三个空洞的字眼

Will lonely make your words
只会让你更加孤独

I'm tired I can't take it any more
我累了 我不愿继续这样

Those three empty words
这三个空洞的字眼

Will lonely make your words
只会让你更加孤独

We're tired we can't take it any more
我们都累了 我们都不愿继续这样

We're going through the motions
我们努力忍受现状

'Cos we can't fix what's broken
因为我们无法弥补彼此的心碎

And I know it's gonna hurt
我明白爱会让人受伤

But darling I'll go first
但亲爱的,我愿为你挺身而出

I won't keep on saying those three empty words
我不会重复说着这三个空洞的字眼
We don't have to keep on saying those three empty words
我们不必重复说着这三个空洞的字眼

Oh I can't keep on saying those three empty words
哦 我们无法重复说着这三个空洞的字眼

小豆之家敬上!

热度 ( 31 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER