苏浮尘

后院。

Fifteen - Goldroom

小豆之家:

It’s been a long time
已经过去了很长时间
Wondering why
一直很好奇
The summer smells like sin and wonder
为什么夏天有着邪恶而奇妙的味道
Feels like it
感觉像
Got inside of
进入了
A place and time I dream about when
一个令我魂牵梦绕的地方

I get a walk in
当我踏进这里
I'll let us always
我会让我们永远在一起
The summer sun I can’t go back to
我无法再一次目睹那个夏天的太阳
The touch of your skin
你触碰我身体
On my skin
的感受让我
Look away the sun’s above us
不再看我们头顶的太阳
Now you know we’ll look back up in time
现在你知道我们迟早要回去
But we were only fifteen,
但我们才15岁
Fifteen we're floating through the slipstream
漂浮在气流里的15岁
You’re with me, we were only fifteen
你与我在一起 我们只有15岁
Fifteen just floating through the slipstream
漂浮在气流里的15岁
It’s been a long time
已经过去了很长时间
Wondering why
一直很好奇
The summer smells like sin and wonder
为什么夏天有着邪恶而奇妙的味道
Feels like it
感觉像
Got inside of
进入了
A place and time I dream about when
一个令我魂牵梦绕的地方
I get a walk in
当我踏进这里
I'll let us always
我会让我们永远在一起
The summer sun I can’t go back to
我无法再一次目睹那个夏天的太阳
The touch of your skin
你触碰我身体
On my skin
的感受让我
Look away the sun’s above us
不再看我们头顶的太阳
Now you know we’ll look back up in time
现在你知道我们迟早要回去
But we were only fifteen,
但我们才15岁
Fifteen we're floating through the slipstream
漂浮在气流里的15岁
You’re with me, we were only fifteen
你与我在一起 我们只有15岁
Fifteen just floating through the slipstream
漂浮在气流里的15岁
We were only fifteen
但我们才15岁
Fifteen just floating through the slipstream
漂浮在气流里的15岁
You’re with me, we were only fifteen
但我们才15岁
Fifteen just floating through the slipstream
漂浮在气流里的15岁
We were only fifteen
但我们才15岁
Fifteen just floating through the slipstream
漂浮在气流里的15岁

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER