苏浮尘

后院。

Smokin' and Ridin' - BJ The Chicago Kid、Freddie Gibbs、Problem

小豆之家:

I left my love in San Francisco with ten pounds of indo
我在圣弗朗西斯科与我的爱人分别,给她留下十磅大麻
I put her on the road with the work
我让她负责这一票的逃亡
Told her: "hold that first, I'm gon' cash out, get mo'"
告诉她:“等一会,我抢完钱咱们就走”
Down from the jump, hand on the pump, she my shot gun rida'
跳上车,拧油门,她是我的机车枪手
If a nigga want funk, throw him in the trunk
如果一个黑鬼想要临阵脱逃,把他扔进后备箱
Burn him up, pass my lighter
把他烧成灰,给你我的打火机

Smokin' on killa, straight casualties
哈草与杀戮,手下不留情
In your weed like Mickey and Mallory
像米奇和马洛里一样深陷毒瘾
A pimp nigga, bitch nigga, yeah, I gotta be
一个皮条客,婊子,是的,我一定是
A broke bitch fuck with my allergies
(我还是)跟我的过敏对着干的一个破烂贱人
(Phoow!) Damn Fred, God bless you
(呼~)天杀的弗莱德,愿上帝保佑你
These niggas and these hoes can't stress you
这些黑鬼和婊子没法施压于你
A sack of the good, rollin' the wood, ain't no pressure
一袋'货物',驰骋林间,轻而易举
I got money on my mind, dope is on my line
我靠脑袋赚钱,我有毒品的供应链
Police tryna hit me but they miss me every time
警察试图打击我,但是他们每回都抓不到我
'Bout to smoke it right, pourin' up a pint
打算哈草哈个爽,倒一品脱(酒?)
Police tryna hit me but the miss me every time
警察试图打击我,但是他们每回都抓不到我
Smokin' and ridin X3
哈草骑机车
The gangsta Gibbs and we cruising down these ghetto streets
(you know it)我跟着我们老大吉布斯巡视贫民窟(你知道的)
You checkin' out his trials, seeing how they be
(you know it)你查查他的罪行,看看他们是谁(你知道的)
His cup full of pink, mines full of brown
他是老大,我是菜鸡
And you know that's us coming down the block when you hear that sound
(aw, yeah~)我们经过街区,声威浩荡(噢耶~)
Right now I'm smoking with Gibbs but girl I'm thinking 'bout you
现在我跟着吉布斯老大混,但是女孩我想的是你
Then I smoke some more with Problem too
现在我越混娄子捅得越多
And when we done smoking, I'm tryna get to you, baby, baby
当我把这摊事理清之后,我会去找你,宝贝,宝贝~
Smokin' and ridin X 6
哈草骑机车
Half a zip of that cali-flower
半盎司大麻
Every time I write rhymes in first class
每一次我谱一流的曲调
New Rollie on, that's how I define hard times
穿上新的Rollie(鞋子),这是我对困难时刻的定义
Long way from them drive-bys
我早就金盆洗手了(不再巡行射击了)
Them ratchet hoes and them drug dealers
那些妓女和毒贩子
Bougie party need a fifty plus
五十多人的派对
I'm bring ratchet hoes and all drug dealers
我请来妓女和所有毒贩
R-N-S, I love niggas, almost more than I love weed
我爱真正的黑鬼,几乎更甚于大麻
Body shots, I see bloods bleed
身上的枪伤中我看见血流出来
Once you return to hood they say "blood leave"
当你回到社区,他们会说骨肉分离(已久)
That's how they show me they love me
这是他们表达对我的爱的方式
I thank 'em now that I smash off
我非常感谢他们,以至于取出存款
Drop some bread in my cash vault
购置一些面包放在我的金库里
Then hit the block and drop a half off
之后到街区分一半给大家
Smoke with me, roll it up
和我一起哈草,卷烟卷吧
Money stacks getting Kobe tall
充足的钱让科比长得很高
My young ridder hit his first lick
我的晚辈(却是)第一次吃到如此美食
We celebrate even though they roll
我们在庆祝,尽管他们原地打转
Dream drug keepin' me calm
安眠药让我冷静 //drag改为drug
Stay focused on what I need to do
专注于我需要做的事情
I'm the one, there's no need for two
我是众望所归,无可匹敌
I breathe the block, you bleed the truth
我与社区同呼吸,你为真理流鲜血
Smokin' and ridin X9
哈草骑机车

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER