苏浮尘

后院。

Breakup Song - De Hofnar

小豆之家:

What if we could start again?
如果我们重头再来
Would I still be your only man?
我是否仍是你的心上人
Would we try to hide the love that's inside
我们是否仍会羞于将爱表现
Keep running till our hearts won't collide
东奔西走直至我们将彼此忘记
Be sure that we don't
保证我们
Fall in love again
不再陷入爱河

And you know that it's too late, now
你明白现在一切都晚了
To find somebody better than me
去找一个比我更好的人吧
It's for a reason, and somehow
这一切都是值得的
There's some place I would rather be
我会到我该去的地方
And I don't need your pity, babe
宝贝,我不需要你的怜悯
And moved to another city, babe
宝贝,我搬到另一座城市
Cause I know one thing, for sure
因为我心中早已肯定一件事
I don't love you anymore
我不爱你了
I don't love you anymore
我不爱你了
The final straw, final drive
救命的稻草,最后的绝招
Kept it all together, trying to survive
维持一切,努力不变
We're traveling for ages, but we won't arrive
我们虽经历了很多,但永远不会达到终点
We're running out of gas, now we need to refill
我们已耗光的精力,现在需要补充
We need to decide, I'm driving alone
我们需要静静,我开始孤独前行
Now keep on walking babe, I'll find you at home
宝贝,不断地走下去,你我在家中仍会相见
And don't come back, it's the amazon
你不用回来找我,这里太危险了
Let me give it to you straight
让我直接告诉你吧
And you know that it's too late, now
你明白现在一切都晚了
To find somebody better than me
去找一个比我更好的人吧
It's for a reason and somehow
这一切都是值得的
There's some place I would rather be
我会到我该去的地方
And I don't need your pity, babe
宝贝,我不需要你的怜悯
And moved to another city, babe
宝贝,我搬到另一座城市
Cause I know one thing, for sure
因为我心中早已肯定一件事
I don't love you anymore
我不爱你了
I don't love you anymore
我不爱你了
I don't love you anymore
我不爱你了
I don't love you anymore
我不爱你了
I don't love you anymore
我不爱你了

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 8 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER