苏浮尘

后院。

Collide - Chromak

小豆之家:

They ain’t the sweet escape
他们不是来消遣
Tonight it won’t be late
但今晚一切都会发生
I can get away from you
我在另一角
Creep in next to me
你悄悄到我身边
You want my fantasy
你想读懂我的心
Baby to be through with you
为什么和你分开


Collide
纠缠

Collide
吵闹

Baby we meant to be
宝贝我们命中注定
You should be next to me
你本应伴我左右
Where have you been on my life
可你在我的生命却销声敛迹
No one I’d rather choose
我的选择只有一个
It’s just being you
那就是你
Taking on my world tonight
今晚我们畅谈人生

Collide
相拥

Collide
接吻

Collide
交融

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER