苏浮尘

后院。

When I Say I Love U - Shy Girls

小豆之家:

Burning girl, your flame burns, but please don't burn away. (x2)
燃烧的女孩 你的火焰燃烧 请不要继续
Don't make me beg again,
别让我再次请求
I'll get down on my knees.
我会屈下双膝
Here's a misunderstanding,
这有个误会
enough to make you want to leave.
足够使你想要离开
I try hard babe.
我努力尝试亲爱的

I do, yes I do.
我这样做了 真的
I feel that you're the one.
我感觉到你是那个特殊的
Baby what you running from?
亲爱的你从哪里逃来
When I say I love you, I mean I need you. (x2)
当我说爱你 意味着我需要你
I can't make you change your mind.
我无法使你改变心意
Let's just count it again from the top.
让我们从顶部开始重数一次
Let's take it easy.
让我们放松
Let's just find a way to groove again,
让我们再次找到一个契合的方式
just for one cold night.
只为了一个寒冷的夜晚
I try hard babe, I do.
我努力尝试了 真的
I can write the versus babe,
我可以写下线索
you can make the calls ring.
你可以使电话响起
When I say I love you, I mean I need you. (x3)
当我说爱你 意味着我需要你
Burning girl, your flame burns, but please don't burn away. (x2)
燃烧的女孩 你的火焰燃烧 请不要继续
I can write the versus babe,
我可以写下线索
you can make the calls ring.
你可以使电话响起
I feel that you're the one.
我感觉到你是那个特殊的
Baby what you running from?
亲爱的你从哪里逃来

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER