苏浮尘

后院。

Like a Virgin (Thrace Remix) - Alexandra Stan

小豆之家:

Like a virgin
像个稚嫩的婴儿
Touched for the very first time, baby
第一次感受到温柔的触摸
I'm like a virgin
我像个情窦初开的少女
When your heart beats next to mine
当你的心紧挨着我怦怦直跳

I made it through the wilderness
一脸懵懂,可我竟没有腿软

Somehow I made it through
也不知怎竟没捂脸躲避
Didn't know how lost I was
那时的我不知道有多迷茫
Until I found you
直到老天将你送到我面前
I was beat, incomplete
曾经的我无数挫败,被虐得片甲不留
I was wrong, I was sad and blue
曾经的我误入歧途,终日悲伤抑郁
But you made me feel
可你却给了我不一样的感觉
Yeah, you made me feel
给了我焕然新生的希望

Like a virgin
像个初生的婴儿
Touched for the very first time, baby
第一次感受那温暖的触摸
I'm like a virgin
我像个情窦初开的少女
When your heart beats next to mine
当你的心紧挨着我怦怦直跳

I made it through the wilderness
一脸懵懂,却还能故作镇定
Somehow I made it through
不知怎的竟没逃跑
Didn't know how lost I was
曾经的我终日迷茫
Until I found you
直到你来到我身边
I was beat, incomplete
曾经的我被生活击垮,支离破碎
I was wrong, I was sad and blue
曾经的我误入歧途,郁郁寡欢
But you made me feel
可你给了我全新的希望
Yeah, you made me feel
宛若新生

Like a virgin
像个纯洁的婴儿
Touched for the very first time, baby
感受那温柔的抚摸
I'm like a virgin
我就像个怀春的少女
When your heart beats next to mine
当你的心紧挨着我扑通扑通地跳着
Like a virgin
宛若新生
Like a virgin
如婴儿般懵懂
Like a virgin
情窦初开
Like a virgin
像个怀春的少女
Like a virgin
青青子衿
Like a virgin
悠悠我心

小豆之家敬上!

热度 ( 12 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER