苏浮尘

后院。

Yourtouchisthefuel - Rossylo

小豆之家:

Madness
伤心之感
enemies
敌对之情
are came by myself alone
都向我一人袭来
And I just need you right now
我现在只需要你
Honestly
亲爱的
do you see
看到了么

when you open your eyes
当你睁开眼睛的时候
Do I practice to the sky till am I completely
我要一直努力直到完美巅峰
Baby I'm so type of love ringYou saw this in my breathe
亲爱的我是这么容易被爱禁锢
Baby I'm so type of love ringYou saw this in my breathe
你能感到那深入呼吸的爱么
Oh baby I sometimes
我有时感觉得到
They could keep upon you
它们围绕着你
Till it's auction
直到消弭散尽
Making love sometimes
有时候,翻云覆雨
And when my heart is racing
我的心无限加速
Baby love you don't know
宝贝,你大概不知道
how hard it is to live
活着有多不易
with the scent of your pillow on my mind
脑子里都是枕边你的味道
Don't love
不要爱我
I can feel your silo wing on my visions
我能看到你张开的双翼
I'll show you the love in taste to keep you in the night
我会把爱如数给你,只愿你留在这个黑夜里
To keep you leave in the night
如果夜里你离开
The sight is the completion of everything
一切的一切都结束了
that I am feeling about you
我能感觉到你
To keep you leave in the night
阻止你的离开
That is the only option for my expression
是我唯一的选择
and your love is the fuel
你的爱就像熊熊烈火
Your touch is the fuel
你的抚摸燃烧了我
Burning
欲火焚身
is that a future if I will bursting
这是我所期待的未来
Your touch is the fuel
你的抚摸燃烧了我
Looking your eyes and just kissing me and don't talk like just
看着你的眼睛,热情的吻我,不需要说什么
Your touch is the fuel
你的抚摸燃起了我
Your touch is the fuel
你的抚摸燃起了我
Your touch is the fuel
你的抚摸燃起了我
Oh baby I sometimes
有的时候
They could keep upon you
我的爱围绕着你
Till it's auction
直到消弭散尽
Making love sometimes
有时候,翻云覆雨
And when my heart is racing
我的心无限加速
Baby love you don't know how hard it is to live
宝贝,你大概不知道活着有多不易
With the centre of your pillow on my mind
脑子里都是枕边你的味道
Don't love
不要爱我
I can feel your silo wing on my visions
我能看到你张开的双翼
I'll show you the love in taste to keep you in the night
我会把爱如数给你,只愿你留在这个黑夜里
To keep you leave in the night
请你别离开
To keep you leave in the night
请你别离开
To keep you leave in the night
请你别离开
To keep you leave in the night
请你别离开

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER