苏浮尘

后院。

now you're gone - Color Hue、skean、Harvest

小豆之家:

It's funny how the rain is falling down when there's no clouds
也许很有趣 没有一丝阴霾的天空该怎样落下她的泪水
It's funny how the I used to see you now you're gone
或许很好笑 过往的你我相望如回忆般消散 遥不可及
I never thought you would leave me here alone
我从未想过 你会留下我一人 一人独自 与过往相拥
I see you in my mind but it's all I do
我所能做的 只剩下回忆 那个比黄昏更加忧伤的 你
I can draw you a picture if you want me to
如果你期望 我将轻轻地用白云画下 你的 一颦一笑
So you can see how beatiful you are
你将会看到 繁星妆点的白昼下 闪耀露珠的玫瑰是你

You see the trees the way they blow
你瞧见了吗 群山鸟鸣虫叫的微风 滑落摇曳的树叶间
They give us the air
那些小精灵 万千变化 记下坚不可摧却 也慢慢消融
We love them we will die
光影虚幻的梦里
We love them we will die
我们走来又离去
We love them we will die
留下尘埃的痕迹
Do you see it now
望见了吗?
You are on my trip
夜莺高歌 在心头 驶向惊涛波浪中
Without your love
满腔苦涩 阻挡了 眺望远方的双眼
You will see me die
似 美人鱼幻沫泡影般 的爱恋
You will see me die
如 雨后的玫瑰 残败 不再吐艳
You will see me die
愿 黑夜 永眠于 永无止境的梦中
Can you see me,I'm standing on the road
铺满星光的小径上 凝望着 不曾有只言片语
I'm standing in the rain
夏夜轻舞的细雨里 只剩下我 不曾有你经过
Screaming your name
雨不再如初般笃诚 压抑的空气 溃败中决堤
I know you hear me
月的那侧朦胧黯淡 听见了吧 那撕扯的爱恋
I'm screaming out your name
刹那间浓烈的窒息 炸裂着 倾倒在我的身旁
I think I won't care your name first now
雨后 卷来你的痕迹 却又悄然而逝 是在捉弄我吗 惘然间 还是你 根本无法停留

小豆之家敬上!

热度 ( 15 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER