苏浮尘

后院。

Pure Sunlight (Original Mix) - Mr FijiWiji、Laura Brehm

小豆之家:

Will these tired eyes awake?
那疲倦的双眼会被唤醒吗
It's easier to hide than say,
隐瞒永远比暴露出来更容易
I have made mistakes and I can't go back this time
我已犯下错误而且这次已无法挽回
I'm looking up into pure sunlight
我正望向那炙热的日光
I have made mistakes and I can't go back this time
我已犯下错误而且这次已无法挽回
I'm looking up into pure sunlight
我正望向那炙热的日光

I have made mistakes and I can't go back
我已犯下错误而且已无法挽回
On the path that led me here
在那引我至此的小径上
I chose love and not to fear
我选择爱而且毫无畏惧
And now where I stand there are mountains I will climb
现在我站立的地方前立着山脉而我会翻越过它们
I'm looking up into pure sunlight
我正望向那炙热的日光
I'm looking up into pure sunlight
我正望向那炙热的日光
I have made mistakes and I can't go back this time
我已犯下错误而且已无法挽回
I'm looking up into pure sunlight
我正望向那炙热的日光
I have made mistakes and I can't go back this time
我已犯下错误而且已无法挽回
I'm in love with this new life I found
我爱上了我拼来的新生活
The truth has drawn the darkness out
真相驱散了那黑暗

小豆之家敬上!

热度 ( 7 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER