苏浮尘

后院。

Love Deserved - Ember Island

小豆之家:

Let's make a deal, if you find it you'll owe me a lie
来做个交易,若你找到它,你便欠我一个谎言
I was fortunate, baby, before you walked into my life
我曾那么幸运,宝贝,在你走进我生活之前
And when you found me you ran out of fear
当遇见我时你的害怕烟消云散
I thought it was kind but it left me in tears
原以为这是善意却留给我泪痕
Made you the winner, but it's not too late to give up, to give up
你已成为赢家,但放弃不算太迟,放弃吧
Love deserved
爱 所以值得

In my mind you'll stay
你存在我的脑海里
In my mind you'll stay
你存在我的脑海里
Love deserved
爱 所以值得
In my mind you're safe
你在那安然无恙
In my mind you're safe
你在那安然无恙
Love deserved
爱 所以值得
In my mind you'll
脑海中的你
In my mind you'll say
脑海中的你会说
In my mind you'll say
脑海中的你会说
Love deserved
爱 所以值得
In my mind you'll stay
你存在我的脑海里
In my mind you're safe
在那儿安然无恙
I had a dream that I found it and locked it for life
我找寻到曾经的梦,现实又将它囚禁
I'm a blue-eyed believer still thinking this love could survive
我是个单纯的信徒依然相信着爱情的存在
Time didn't heal, still my memories bleed
时间并非治愈良药,回忆依然泪血欲滴
So I saved the good, then the bad disappeared
所以我心存乐观,悲观便消失不见
Made me a winner 'cause I have it all in my mind, in my mind
我成为了赢家因为谨记着所有的回忆
Love deserved
爱 所以值得
In my mind you'll stay
你存在我的脑海里
In my mind you'll stay
你存在我的脑海里
Love deserved
爱 所以值得
In my mind you're safe
你在那安然无恙
In my mind you're safe
你在那安然无恙
Love deserved
爱 所以值得
In my mind you'll
脑海中的你
In my mind you'll say
脑海中的你会说
In my mind you'll say
脑海中的你会说
Love deserved
爱 所以值得
In my mind you'll stay
你存在我的脑海里
In my mind you'll stay
你存在我的脑海里

小豆之家敬上!

热度 ( 15 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER