苏浮尘

后院。

Let's Get It On - Marvin Gaye

小豆之家:

I've been really tryin', baby
我一直在努力啊 宝贝
Tryin' to hold back this feelin' for so long
久久遏制住我对你的感觉
And if you feel like I feel, baby
要是你和我想的一样 宝贝
Come on, oh come on
来吧 噢 来吧
Let's get it on, oh baby
让我们尽情欢爱 噢宝贝
Let's get it on
让我们尽情欢爱

Let's love, baby
让我们做爱 宝贝
Let's get it on
尽情欢爱
Sugar, let's get it on
甜心 让我们尽情欢爱
We're all sensitive people
我们都是敏感的人儿
With so much to give
付出了这么多
Understand me, sugar
你得懂我的良苦用心 甜心
Since we got to being
既然我们有幸为人
Let's live
那就让我们好好活下去
I love you
我爱你呀
There's nothing wrong with me
对我而言这无可厚非
Lovin' you, baby no no
我爱你 宝贝 别这样
And givin' yourself to me could never be wrong
把你自己托付给我绝不会铸成大错
If the love is true, oh baby
要是这份爱出自真心 噢宝贝
Don't you know how sweet and wonderful Let me did
难道你不知道我有多么温柔多么棒吗
I'm asking you baby
我问你呀 宝贝
To get it on with me
和我尽情做爱吧
I don't gonna worry
我不愿担惊受怕
I don't gonna push
我也不会催你
I won't push you baby
我不会催你的 宝贝
So come on, come on, come on, come on, come on baby
所以来吧 来吧 来吧 来吧 来吧宝贝
Stop beatin' 'round the bush
别再扭扭捏捏了
Let's get it on
让我们尽情欢爱
Yee~~~

You know what I'm talkin' about
你知道我说的什么
Come on baby, hey hey
来吧宝贝 嘿嘿
Let your love come out
释放你爱的激情
If you believe in love
要是你相信爱情
Let's get it on
那就让我们嗨起来
Let's get it on, baby
让我们嗨起来吧 宝贝
This minute, oh yeah
就在此时此刻 噢耶
Let's get it on
让我们尽情欢爱
Please get it on
尽情欢爱呀


So come on, come on, come on, come on, come on darlin
'所以来吧 来吧 来吧 来吧 来吧亲爱的
Stop beatin' 'round the bush
别再扭扭捏捏了
Gonna get it on
尽情欢爱呀
I wanna get it you baby I wanna get it on
我要和你欢爱 宝贝 我要和你欢爱
You don't have to worry that it's wrong
你不必担心这是个错误
If the spirit moves ya
要是你高兴
Let me groove ya... good
让我好好令你兴奋起来吧
Let your love come down
让你的爱彻底沦陷一览无遗
Get it on, come on baby
尽情欢爱吧 来吧宝贝
..........

小豆之家敬上!

热度 ( 12 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER