苏浮尘

后院。

Thank You for the Broken Heart - J Rice

小豆之家:

everything i know about love
关于爱的一切
i learn from u, from u
我都是从你身上学到的
and everything i know about pain
关于痛的一切
i learn from u, u
我都是从你身上学到的
u were my only, u were my first
你是我的唯一 你是我最初的爱
u showed me lonely
你让我感受到孤独

and u took me in when i was hurt
在我受伤的时候安慰我
but the most important thing u ever gave me
但你给过我的最重要的东西
was the one that hurt the most
就是你伤我最深
so thank u for the broken heart
所以谢谢你伤了我的心
oh yea
哦耶
and thank u for the permanent scar
谢谢你带给我的永久的伤疤
cuz if it wasn't for u
因为如果不是你
i might forget
可能我早就忘记
how it feels to let go
放手是什么感觉
and how it feels to get a brand new start
获得新生的感觉又是什么
so thank u for the broken heart
所以谢谢你伤了我的心
i still remember when u called and said that he
我仍然记得你打电话来说他
didn't mean anything
什么也不是
and how could u expect me to look at u
你怎么能要求我同样看你呢
(look at u the same way)
像以前一样看着你
u were my only, but not my last
你是我的唯一 但不是我最终的归宿
u showed me lonely, and u made me
你让我感受到孤独 你让我
put u in the past
把你变成我的过去
the most important thing u ever gave me
你给过我的最重要的东西
was the one that hurt the most
就是你伤我最深
so thank u for the broken heart
所以谢谢你伤了我的心
oh yea
哦耶
and thank u for the permanent scar
谢谢你带给我的永久的伤疤
cuz if it wasn't for u
因为如果不是你
i might forget
可能我早就忘记
how it feels to let go
放手是什么感觉
and how it feels to get a brand new start
获得新生的感觉又是什么
so thank u for the broken heart
所以谢谢你伤了我的心
and everytime i find myself alone in pieces
每次我感到孤独破碎成片
i find myself
我寻找着自己
i just remember when u hurt me and
我记得当你伤害我
i made it
我任由你这么做
so thank u for the broken heart
所以谢谢你伤了我的心
and thank u for the permanent scar
谢谢你带给我的永久的伤疤
cuz if it wasn't for u
因为如果不是你
i wouldn't be here
我就不会在这
with the love of my life
遇到我的生命中的爱
all my pain disappear
伤痛消失
i've come so far
我已经改变太多
so thank u for the broken heart
所以谢谢你伤了我的心
i thank u, i thank u for the broken heart
谢谢你 谢谢你伤了我的心
broken heart
破碎的心
for the broken heart
伤了我的心
i'll never have a broken heart
我也不会再有一颗破碎的心了
again
再也不会

小豆之家敬上!

热度 ( 40 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER