苏浮尘

后院。

Break Your Heart - Taio Cruz

小豆之家:

作曲 : Taio Cruz, Fraser T. Smith, C. Bridges
作词 : Taio Cruz, Fraser T. Smith, C. Bridges
Now listen to me baby
快听我说,宝贝
Before i love and leave you
在我爱上并离开你之前
They call me heart breaker
他们都说我是负心汉
I don't wanna deceive you
我可不想骗你

If you fall for me
如果你爱上了我
I'm not easy to please
我可没那么容易满足
I might tear you apart
我会让你伤心欲绝
Told you from the start, baby from the start.
我早就告诉过你,宝贝,早就告诉过你
I'm only gonna break break your break break your heart. (x4)
我只会让你心碎,让你心碎
There's not point trying to hide it
没有什么好隐藏的
No point trying to evade it
也没有必要去回避
I know i got a problem
我知道自己是问题人物
By doing this behavior
一直以来都是如此
If you fall for me
如果你爱上了我
I'm not easy to please
我可没那么容易满足
I might tear you apart
我会让你伤心欲绝
Told you from the start, baby from the start.
我早就告诉过你,宝贝,早就告诉过你
I'm only gonna break break your break break your heart. (x4)
我只会让你心碎,让你心碎
Woah woah
哦~
And i know karma's gonna get me back for being so cold
我知道自己会因如此冷漠而遭报应
Like a big bad wolf
像只大坏狼
I'm born to be bad and bad to the bone
我生来就坏,坏到骨头里
If you fall for me
如果你爱上了我
Im only gonna tear you apart
我会让你伤心欲绝
Told you from the start
我早就告诉过你
I'm only gonna break break your break break your heart. (x4)
我只会让你心碎,让你心碎

小豆之家敬上!

热度 ( 14 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER