苏浮尘

后院。

We Are so Animal - Krono、Belle

小豆之家:

Eyes closed,exposed
闭上双眼,视野会更开阔
Don’t mind it's your own body
无须理会太多,这正是你的本体
Floating,drifting
随意漂流,肆意游荡
I found my own body
我找到了属于我自己的姿态
I’m thorn in my body and between the lines
我就是我身体里隐含的荆棘
Makes me feel so alive
令我感觉从未如此鲜活

Waves are washing over me between the tides
潮浪推近冲击着我
Take me to a higher land
把我推向高处圣地
Ah~

Uuh uuh uuh uuh uh uh

Live like animals,we’re so animal
精力充沛就如野兽,我们是如此野性
Uuh uuh uuh uuh uh uh

Live like animals,we’re so animal
精力充沛就如野兽,我们是如此野性
I see fire,but no time to go
我看见火光闪烁,但无力触及
Shinning bright,but that’s impossible
明亮闪耀,但我知道都只是虚幻
Sudden happy,I’m an animal
又惊又喜,我就如野兽
Come and catch me
快来捕捉我呀
Come and catch me
快来捕捉我呀
Uuh uuh uuh uuh uh uh

Live like animals,we’re so animal
精力充沛就如野兽,我们是如此野性
Uuh uuh uuh uuh uh uh

Live like animals,we’re so animal
精力充沛就如野兽,我们是如此野性
Telling you telling you
我要告诉你
Telling you telling you
我要告诉你
Telling you telling you

Keep your eyes closed
不要睁开双眼
I’m telling you telling you
我要告诉你
Telling you telling you
我要告诉你
Telling you telling you
我要告诉你
About to explode
即将要爆发了
Uuh uuh uuh uuh uh uh

Live like animals,we’re so animal
精力充沛就如野兽,我们是如此野性
Uuh uuh uuh uuh uh uh

Live like animals,we’re so animal
精力充沛就如野兽,我们是如此野性
Uuh uuh uuh uuh uh uh

Live like animals,we’re so animal
精力充沛就如野兽,我们是如此野性
Uuh uuh uuh uuh uh uh

Live like animals,we’re so animal
精力充沛就如野兽,我们是如此野性

小豆之家敬上!

热度 ( 17 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER