苏浮尘

后院。

Gonna Be Sick - The Dø

小豆之家:

Pitbulls at night, put up a fight
今夜属于斗牛犬,好戏即将上演
Skeleton bone, tasting alright
骷髅头骨,美味无比
Fingers are stuck, caught in a plug
关节作响,蓄势待发
Thousands of volts
电光雷鸣
So stubborn a jaw
高扬的下巴
What can I keep
我能赢得什么?

What will you take back
你又能保留什么?
What's left of me
我将失去什么?
When you do that
你将何时出手?
What can I keep
我能赢得什么?
What will you take back
你又能保留什么?
What's left of me
我将失去什么?
When you do that
你将何时出手?
I'm gonna throw, gonna throw
我要吐了,我要吐了
Gonna throw, gonna throw up
不行,我要吐了
He was brave and rescued me
勇敢的人儿救了我
Jumped in oceans raging seas
一跃跳入翻滚的海浪中
Filled my lungs with oxygen
使我的肺再次充满空气
I was such a wreck back then
那时我瘫做一团
Put me back up on my feet
他扶我站起来
Taught me how to walk and speak
引导我试着走路和讲话
When I got the chance to thank
当我平静下来赶去致谢
There was just some shadow left there
人已不见踪迹
I'm gonna throw, gonna throw
我要吐了,我要吐了
Gonna throw, gonna throw up
不行,我要吐了
Danger at sight, nowhere to hide
危险迫在眉睫,无处躲藏
Why don't you build a tent for the night
你何不支起帐篷以度过暗夜
Fear in my throat, choke and revolt
我提心吊胆
You learn their ways while I excavate
我还在苦苦挣扎时你已然醒悟
What can I keep
我能赢得什么?
What will you take back
你又能保留什么?
What's left of me
我将失去什么?
When you do that
你将何时出手?
I'm gonna throw up
我要吐了
I'm gonna throw up
我要吐了
I'm gonna throw up
我要吐了
I'm gonna throw up
我要吐了
He was tailor-made for me
他简直是为我天造地设
What can I keep
我能赢得什么?
What will you take back
你又能保留什么?
What's left of me
我将失去什么?
When you do that
你将何时出手?
I'm gonna be, gonna be
我要,我要
Gonna be, gonna be sick
我要,我要吐了
He was brave and rescued me
勇敢的人儿救了我
Jumped in oceans raging seas
一跃跳入翻滚的海浪中
Filled my lungs with oxygen
使我的肺再次充满空气
I was such a wreck back then
那时我瘫做一团
Put me back up on my feet
他扶我站起来
Taught me how to walk and speak
引导我试着走路和讲话
When I got the chance to thank
当我平静下来赶去致谢
There was just some shadow left there
人已不见踪迹
I'm gonna throw, gonna throw
不行,我要吐了
Gonna throw, gonna throw up
我要吐了,我要吐了
I'm gonna throw, gonna throw
不行,我要吐了
Gonna throw, gonna throw up
我要吐了,我要吐了
I'm gonna throw, gonna throw
不行,我要吐了
Gonna throw, gonna
我要,我要吐了
Gonna throw, gonna throw
我要,我要吐了
Gonna throw, gonna throw up
我要,我要吐了

小豆之家敬上!

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER