苏浮尘

后院。

Have a Nice Day - Bon Jovi

小豆之家:

Why, you wanna tell me how to live my life?
为什麽,你总要影响我的生活?
Who, are you to tell me if it’s black or white?
你以为你是谁?凭什麽左右我判断是非善恶?
Mama, can you help me try to understand
妈,你有把我的话听进吗?试著去了解我的话。
Is innocence the difference between a boy and a man
男孩和男人之间的差别在于是否无知。
My daddy lived a lie
爸爸活在谎言之中
Its just the price that he paid
那是他付出的代价。

Sacrificed his life, just slaving away
他牺牲了他的人生,并且为之奴役。
Ohhh, if there’s one thing I hang onto
喔,如果有个目标能让我追求,
That gets me through the night
它就能领我穿过黑夜。
I ain't gonna do what I don’t want to
我,绝不做我不想做的事,
I'm gonna live my life
我要掌控我的生活。
Shining like a diamond
像钻石般闪耀,
Rolling with the dice
和筛子一起滚动。
Standing on the ledge
站在崖角之上
Just show the wind how to fly
向风展示如何飞翔。
When the world gets in my face
当世界映入我的眼帘,
I say, have a nice day
我会说,我甘之如饴。
Have a nice day
甘之如饴。
Take a look around you, nothings what it seems
看看你的四周,看看他现在是什麽样。
We’re living in a broken home of hopes and dreams
我们现在活在一个希望和梦想破碎的家庭
Let me be the first to shake your helping hand
让我当那第一个伸出援手的人,
Everybody, brave enough to take a stand
大家一起来为振作而祈祷。
I knocked on every door, on every dead end street
我走遍大街小巷,挨家挨户地敲门
Looking for forgiveness
寻求宽恕。
What’s left to believe?
还有什麽不被相信?
Ohhh, if there’s one thing I hang onto
喔,如果有个目标能让我追求,
That gets me through the night
它就能领我穿过黑夜。
I ain't gonna do what I don’t want to
我,绝不做我不想做的事,
I'm gonna live my life
我要掌控我的生活。
Shining like a diamond
像钻石般闪耀
Rolling with the dice
和筛子一起滚动
Standing on the ledge
站在崖角之上
Just show the wind how to fly
向风展示如何飞翔。
When the world gets in my face
当世界映入我的眼帘,
I say, have a nice day
我会说,我甘之如饴
Have a nice day
甘之如饴。
Ohhh~
Ohhh~
Ohhh, if there’s one thing I hang onto
喔,如果有个目标能让我追求,
That gets me through the night
它就能领我穿过黑夜。
I ain't gonna do what I don’t want to
我,绝不做我不想做的事,
I'm gonna live my life
我要掌控我的生活。
Shining like a diamond
像钻石般闪耀
Rolling with the dice
和筛子一起滚动
Standing on the ledge
站在崖角之上
Just show the wind how to fly
向风展示如何飞翔。
When the world gets in my face
当世界映入我的眼帘
I say, have a nice day
我会说,我甘之如饴
Have a nice day
甘之如饴。
Have a nice day
甘之如饴。
Now when this world keeps trying, to drag me down
当这个世界想要将我拖垮,
I've gotta raise my hands
我会举起我的手
Gonna stand my ground
站稳我的脚步。
I say, hey, have a nice day
我会说,我甘之如饴。
Have a nice day
甘之如饴
Have a nice day
甘之如饴

小豆之家敬上!

热度 ( 12 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER