苏浮尘

后院。

Unsure - Sara Diamond

小豆之家:

I’m a little unsure
我有一点不确定
Cause it’s been so long
因为这已经过去得很久了
Can we take it real slow
我们能不能真的让它慢下来
I’m a little unsure
我有一些迷惑
Just a little unsure
只是一些迷惑
Will we make it far
我们能够将这爱情走得多远

Keep it on the low
让它更加低调平稳一些
I’m a little unsure
我有一点不确定

I’m a little unsure
我不是很有把握
Last night I called you up
昨晚我给你打了电话
Last night we went too fast
昨晚我们进展得太快
Yeah I know we took it too far
是的,我知道我们玩得过火了
Now you’ve called my bluff
现在,你以为我愚弄了你
Hiding so you won’t see
我开始躲藏,这样你就找不到我了
Guess I’m thinking maybe we
我在想,也许我们
Rushed it too suddenly
让情愫来得太过突然

All at once
一次便彻底沦陷
We went from stars to dust
我们从璀璨星海奔向无尽尘埃
I can feel myself burning
我能感觉到我在燃烧
(Burning)
(烈焰焚身)
All at once
只一次便无法挽回
Water in my lungs
像冷水突然闯进了我的肺部
I can feel myself drowning
我能感觉到我快要被淹死了

I’m a little unsure
我有一点不确定
Cause it’s been so long
因为这已经过去很久了
Can we take it real slow
我们能不能让这一切慢下来
I’m a little unsure
我有一些迷惑
Just a little unsure
只是一些迷惑
Will we make it far
我们能够一起走多远呢
Keep it on the low
让我们放低姿态吧
I’m a little unsure
我有一点不确定
A little unsure
一点不确定

I’m a little unsure
我有一些迷惑
I think I’m falling now
我觉得我正在坠落
This time the pressure’s on
这该是压力来临的时候了
Hold me when I hit the ground
请在我撞到地面时抱紧我吧
Tell me will I let up
告诉我我得放松
Starting to feel the fear
因为我开始感到害怕了
Where should we go from here
我们就要去向何方呢?
I’m going under
我要听命于你出发了

All at once
仅仅这第一次
We went from stars to dust
我们从璀璨星海奔向无尽尘埃
I can feel myself burning
我能感觉到我在燃烧
(Burning)
(烈焰焚身)
All at once
只一次便无法挽回
Water in my lungs
像冷水突然闯进了我的肺部
I can feel myself drowning
我能感觉到我快要被淹死了

I’m a little unsure
我有一点不确定
Cause it’s been so long
因为这已经过去很久了
Can we take it real slow
我们能不能让这一切慢下来
I’m a little unsure
我有一些迷惑
Just a little unsure
只是一些迷惑
Will we make it far
我们能够一起走多远呢
Keep it on the low
让我们放低姿态吧
I’m a little unsure
我有一点不确定
A little unsure
一点不确定

Oh
oh
The heart wants what it wants
我的心总是想要我所想
But sometimes it’s dead wrong
但有时它也会完全失准
Wish that I was
希望我是那一个
Stronger I was
更强大的我
Oh
oh
I should have known better
我早应该弄清楚这些了
But I’m like whatever
但我已无所畏惧
Don’t you tell me we’re forever
你不是已经告诉了我我们将会永远在一起了吗?

I’m a little unsure
我有一点不确定
Cause it’s been so long
因为这已经过去很久了
Can we take it real slow
我们能不能让这一切慢下来
I’m a little unsure
我有一些迷惑

I’m a little unsure
不是很有把握
Cause it’s been so long
因为这已经过去很久了
Can we take it real slow
我们能不能让这一切慢下来
I’m a little unsure
我有一点不确定
Just a little unsure
只是一点不确定
Will we make it far
我们能够一起走多远呢
Keep it on the low
让我们放低姿态吧
I’m a little unsure
我有一点不太确定
A little unsure
一点点的不太确定

小豆之家敬上!

热度 ( 22 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER