苏浮尘

后院。

Lunamar - Rossylo

小豆之家

I must admit
好吧我承认
Tonight
今晚
You got me all up in my mind
你让我伤透了心 绝望窒息

I must admit
我必须承认
Tonight
今晚

You got me opening my eyes
你让我看清了真相

You tell me it ain't none
你告诉我你们之间什么都不是
You tell me nothing's wrong
说我和你也没出现什么问题
Look into my eyes & whatcha see
直视我的双眼,告诉我你看到了什么

I know you better than that
我比你想得还要了解你
I know its not so bad
我知道啊 我们还没糟到那个地步
So why you lie to me
所以你又为什么要骗我

But that can't tear me down
但这一切还不足以将我击垮
I got to got to
我还是 还是
Love you love you
无法自控地爱着你
Love you love you
我爱着你
Love you till the
直到
But that can't tear me down
但这一切还不足以将我撕裂
I got to got to
我总是 总是
Love you love you
不由自主地爱着你
Love you love you
爱着你
Love you till the
直到
But that can't tear me down
但这一切还不足以让我千疮百孔
I got to got to
我还是要 还是要
Love you love you
爱你
Love you love you
爱着你
Love you till the
直到
But that can't tear me down
但这一切还不足以让我撕心裂肺
I got to got to
我总是 总是
Love you love you
无法自拔爱着你
Love you love you
爱着你
Love you till the
直到

Love you till the
直到

I you till the
直到

Love you till the
爱你

Love you till the
直到

I must admit
好吧我承认
Tonight
今晚
You got me all up in my mind
你的确让我心碎到窒息

I must admit
我承认
Tonight
今晚
You got me opening my eyes
你让我不再被蒙在鼓里

You tell me it ain't none
你告诉我那不算什么
You tell me nothing's wrong
你说我们之间什么问题都没有
Look into my eyes & whatcha see
那就直视我双眼 告诉我你看到了什么

I know you better than that
我比你想得还要了解你
I know its not so bad
是啊我们还没糟到不可挽回
So why you lie to me
那你又为什么还在骗我

But that can't tear me down
但这一切还不足以把我击垮
I got to got to
我还是 还是
Love you love you
爱着你
Love you love you
爱着你
Love you till the
直到
But that can't tear me down
但这一切还不足以将我撕碎
I got to got to
我还是 还是
Love you love you
有爱你的心情
Love you love you
爱着你
Love you till the
直到
But that can't tear me down
但这一切还不足以将我撕碎
I got to got to
我还是 还是
Love you love you
爱着你
Love you love you
爱着你
Love you till the
直到
But that can't tear me down
但这一切还不足以将我撕碎
I got to got to
我还是 还是
Love you love you
爱你 爱着你
Love you love you
爱你
Love you till the
直到

Love you till the
直到

Love you till the
直到

Love you till the
直到

Love you till the
直到

Love you till the
直到

小豆之家敬上!

热度 ( 18 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER