苏浮尘

后院。

Black Crow - Angus & Julia Stone

小豆之家

Eyes from the free take me down the way
瞳孔轻蔑的扫视
Red riders of the dark
如黑暗中的红骑士
Help me through this maze
帮助我走出困惑
Do you know, mister, of this place?
你知道吗,先生,关于这片土地
Do you know, mister?
你知道吗,先生
No time to waste
不要再浪费时间


Won't you help me be on my way?
你会不会帮我回到正轨
Won't you help me be on my way?
你会不会帮我回到正轨
So I can set me free
如此我将自由

Saw murder in her eyes
她的眼底映出凶残
The dark of a thousand crows
这成千上万的黑乌鸦
Cold thriller in disguise
赤裸裸的如同惊悚片
Blue shadows stitched to her toes
他的身体弥漫着忧郁的阴霾

Do you know, mister, of this face?
你知道吗,先生,关于这片土地
Do you know, mister?
你知道吗,先生
No time to waste
不要再浪费时间

Won't you help me be on my way?
你会不会帮我回到正轨
Won't you help me be on my way?
你会不会帮我回到正轨
So I can set me free
如此我将自由

There's propergand for everyman
在这所有的这些人
On the paperstand you know
所有你所知道的人
When will the spinsters face
如同蒙面女人的脸
Let give that twist of grace you know
给予你扭曲的恩赐

Do you know, mister, of this place?
你知道吗,先生,关于这片土地
Do you know, mister?
你知道吗,先生
No time to waste
不要再浪费时间

Won't you help me be on my way?
你会不会帮我回到正轨
Won't you help me be on my way?
你会不会帮我回到正轨
So I can set me free
如此我将自由

小豆之家敬上!

热度 ( 8 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER