苏浮尘

后院。

Be The One (SRNO Remix) - SRNO、Dua Lipa

小豆之家:

I see the moon, I see the moon, I see the moon
我看见月亮 月亮 沉重的月亮
Oh, when you're looking at the sun
当你看向明亮的太阳的时候
Not a fool, I'm not a fool, not a fool
不是傻瓜 我并不是傻瓜
No, you're not fooling anyone
你现在也不再欺骗我了
Oh, but when you're gone
但当你离开我
When you're gone, when you're gone
当你离开我时

Oh baby, all the lights go out
宝贝 我生命中所有的灯都熄灭了
Thinking, oh that, baby, I was wrong
停下来反思 宝贝 对不起
I was wrong, I was wrong
对不起 对不起
Come back to me, baby, we can work this out
回到我身边 宝贝 让我们修补感情 重新再来
Oh baby, come on, let me get to know you
到我身旁 让我了解你
Just another chance so that I can show
再给我一次机会 让我能展示我的真心
That I won't let you down and run
我不会让你失望 不会吓跑你
No, I won't let you down and run
不会的
Cause I could be the one
因为我可以成为你的唯一
I could be the one
我可以成为你的唯一
I could be the one
我可以成为你的唯一
I could be the one
我可以成为你的唯一

I see in blue, I see in blue, I see in blue
我满眼感伤的蓝
Oh, when you see everything in red
当你看到炽烈的红
There is nothing that I wouldn't do for you
我什么都愿意为你做
Do for you, do for you
为你 只为你
Oh, cause you got inside my head
因为你深深地刻在我的大脑里
Oh, but when you're gone
但你却离开了
When you're gone, when you're gone
当你离开我时
Oh baby, all the lights go out
宝贝 我生命中所有的灯都熄灭了
Thinking, oh that, baby, I was wrong
止不住思索 宝贝 对不起
I was wrong, I was wrong
对不起 对不起
Come back to me, baby, we can work this out
回到我身边 宝贝 我们能解决我们之间的问题 修补我们的感情
Cause I could be the one
因为我可以成为你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一
Cause I could be the one
我能成为你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一
I could be the one
成为你的唯一
Cause I could be the one
因为我本该是你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一
I could be the one
我能成为你的唯一

小豆之家敬上!

热度 ( 16 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER