苏浮尘

后院。

Human - Till Brönner

小豆之家:

I did my best to notice
我努力的去注意
When the call came down the line
当电话打进来的时候
Up to the platform of surrender
我被带到了屈服的处刑台之上
I was brought but I was kind
但我并不是一个坏人
And sometimes I get nervous
有时候我也会紧张
When I see an open door
当我看到一扇敞开的大门

Close your eyes, clear your heart
闭上双眼,排除杂念
Cut the cord
剪掉束缚
Are we human or are we dancer?
我们是人类还是舞者
My sign is vital, my hands are cold
我精力充沛却双手冰冷
And I'm on my knees looking for the answer
我双膝跪地祈求答案
Are we human or are we dancer?
我们是人类还是舞者
Pay my respects to grace and virtue
我瞻仰恩典与美德
Send my condolences to good
致以我深切的慰问
Hear my regards to soul and romance
代我问候灵魂和浪漫
They always did the best they could
它们总会给予我最好的一切
And so long to devotion
至今让我所热爱
You taught me everything I know
你教会了我所知道的一切
Wave goodbye, wish me well
挥手别过,请祝我一切安好
You've gotta let me go
你必须让我离开
Are we human or are we dancer?
我们是人类还是舞者
My sign is vital, my hands are cold
我精力充沛却双手冰冷
And I'm on my knees looking for the answer
我双膝跪地,祈求答案
Are we human or are we dancer?
我们是人类还会是舞者
Will your system be alright
你的一切都还好吗
When you dream of home tonight
当你在夜晚梦到家的时候
There is no message we're receiving
我们互相不联系
Let me know, is your heart still beating?
让我知道,你是否一切都好
Are we human or are we dancer?
我们是人类还是舞者
My sign is vital, my hands are cold
我精力充沛却双手冰冷
And I'm on my knees looking for the answer
我双膝跪地,祈求答案
You've gotta let me know
你必须让我知道
Are we human or are we dancer?
我们是人类还是舞者

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER