苏浮尘

后院。

Save Me - Irma

小豆之家:

When the sun goes down
当太阳落下
When the night breaks the charm
当夜晚打破了魅力
That once brought me to you
那一次把我带到你身边
This will be the last time we kiss
这将会是我们的最后一次亲吻
Don't kiss me cause soon I'll be gone, baby
宝贝,别亲我,因为不久我将会离开
Save me, save me, save me, save me from this...
救救我,救救我,救救我脱离这…

La,la,la,la...Save me, save me, save me, save me from this...
啦啦啦啦…救救我,救救我,救救我脱离这…
Don't cover your ears
别遮住你的耳朵
Don't cover my eyes
别遮住我的眼睛
Oh I want to see the light
哦!我想看见光明
Lay down my heart at your feet
把我的心放在你的脚步上
Let it go, let it sleep
让它去吧,让它睡吧
Cause it cried, and it cried, and it cried, and it cried...
因为它在哭泣,哭泣,哭泣…
Save me, save me, save me, save me from this...
救救我,救救我,救救我脱离这…
La,la,la,la...Save me, save me, save me, save me from this...
啦啦啦啦…救救我,救救我,救救我脱离这…
Love
爱情

小豆之家敬上!

热度 ( 21 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER