苏浮尘

后院。

Love You Lately - Ariana & the Rose

小豆之家:

Sleep it off and sweat it out
一睡了之或是挥汗发泄
I hope that you feel better now that my heart's aching
希望你能好受些,因为我的心疼痛不已
And my mind’s racing
大脑也思绪万千
I've been up thinking all night wondering what you're keeping inside
我一夜无眠,想着你不愿分享的一切
I reach for your hand but you pull away
想紧握你的手,你却抽手退后
And it might not be the right time
现在可能不是时候

You need to know what's on my mind
但你得了解我的想法
I don't understand why you pull away
我还是不明白你为什么放手
I can feel you watch me in the morning
我每天早上都能感觉到你的注视
I don't need to give you any warning
我也无需给你任何通牒
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Always let the distance come between us
我们中间总是相距千里
Never on your side without a reason
我也从没无条件地支持着你
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Guess i just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Why did you have to bring it up?
你为什么要提这件事?
I’ve been aiming steady for a better love
我已在准备接受一份更好的爱情
Till you changed my mind with your vacant eyes
直到你空洞的眼神改变了我的想法
I fought for such a long time, you never seem to be on my side
我挣扎了那么久,你却好像从来没和我同一战线
I reach for your hand, you push me away
想紧握你的手,你却抽手退后
It's not just me and my pride, I'm never the one who's looking for a fight
我并不是只在乎自尊,最先开始争吵的那个人也从来不是我
I don't understand why you push away
我还是不明白你为什么放手
I can feel you watch me in the morning
我能感觉到清晨你在注视着我
I don't need to give you any warning
我也无需给你任何通牒
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Always let the distance come between us
我们中间总是相距千里
Never on your side without a reason
我也从没无条件地支持着你
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Guess i just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't, I guess I don't
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't love you lately, I guess I don't
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't
我想我只是不爱了
I never know what to say
总是找不到恰当的话题
I never know, I never know
我总是
I never know what to say, I never know
总是找不到合适的言语
Cause I can feel you watch me in the morning
因为我每天早上都能感觉到你的注视
I don't need to give you any warning
我也无需给你任何通牒
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Always let the distance come between us
我们之间总是相距千里
Never on your side without a reason
我也从没无条件地支持着你
Guess I just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
Guess i just don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't, I guess I don't
我想我只是不爱了
I guess I don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't, I guess I don't
我想我只是不爱了
I guess I don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't, I guess I don't
我想我只是不爱了
I guess I don't love you lately
我想我只是最近不爱你了
I guess I don't, I guess I don't
我想我只是不爱了

小豆之家敬上!

热度 ( 9 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER