苏浮尘

后院。

No Place Like Spanish Sahara (Golden Vessel Remix) - Golden Vessel、Foals、Honne

小豆之家:

So I walked into the haze
我走进那片迷雾
And a million dirty ways
前方全是泥泞的道路
Now I see you lying there
我看见你躺在那里
Like a lie low losing air, air
像是一个将死之人
Black rocks and shoreline sand
黑色的岩石和沙漠的边际线
Still that summer I cannot bare
还是这个我无法忍受的夏天

And I wipe the sand of my arms
我抹掉手臂上的风沙
The Spanish Sahara, the place that you'd wanna
撒哈拉沙漠,你想
Leave the horror here
把所有的悲哀绝望都留在这里
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Leave it all down here
把所有的悲哀绝望都留在这里
Leave it all down here
把所有的悲哀绝望都留在这里
Leave it all down here
把所有的悲哀绝望都留在这里
Leave it all down here
把所有的悲哀绝望都留在这里
Leave it all down here
把所有的悲哀绝望都留在这里
Leave it all down here
把所有的悲哀绝望都留在这里
So I walked
我走进了
Be in
这里
I've been lost before
我曾经也迷茫过
But never thought weak
但是从来没有这么无力过
On the 42nd floor of this apartment suite
在这幢公寓的四十二层楼
I'm confined between these walls
我被这些墙壁困束在这里
Of 600 feet
600英尺高的地方
I've been lost I've been lost before
我曾经也迷茫过
I don't wanna repeat
我不想继续这样
I've been lost before
我曾经也迷茫过
But never on these streets
但从来不是这里
But I'm too scared to speak
我怕到不敢说话
I can't get this straight line
找不到那条直线
I wish I could see
我希望我能看见
I've been lost I've been lost before
我曾经也迷茫过
I don't wanna repeat
我不想继续这样
really is no place like home
没有像家的地方
Place like home place like home
没有像家的地方
really is no place like home
没有像家的地方
lace like home place like home
没有像家的地方
really is no place like home
没有像家的地方
sand of my arms
我手臂上的风沙
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
Forget the horror here
忘掉所有的痛苦
So I walked
我走进了
Be in
这里

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER