苏浮尘

后院。

Cheapest Flight - PREP

小豆之家:

Back again, someone
某人 重返
There goes the floor beneath my feet
终于脚踏实地
Was lack of empty crates
只缺一些空箱子
Giving out under me
给我整理
Do you want my sleepless nights
想要那些我失眠的夜晚吗
Then book the cheapest flight
那就订上最廉价的机票

Buy my head some place to clean
买下什么地方好能清空大脑
There's no time to cut and run
没时间浪费了
I can't think about what I've done
我做的一切都不堪回首
To get me here
请把我带到
Two miles of the climbing on clouds
云层以上两英里
To be seen
去俯瞰
Gimme some air that's cold and clean
给我些新鲜的清冷的空气
Love can't bring me down
爱不会打倒我
When I take myself
当我终能
Way out of reach
柳暗花明
Weakest move, but falls
寸步难行
But you know this hope is on the side
但你要知道希望就在手边
Tryina split a chain
试着挣开锁链吧
The numbers that all divide
所有的数字都已被合理分配
Take one more sleepless night
再多上一个无眠之夜
And I'm on the cheapest flight
而我就在这最廉价的航班中
Give my hand a chance to clean
给我个机会去看清自我
There's no time to cut and run
没时间浪费了
I can't think bout what I've done
我做的一切都不堪回首
To get me here
请把我带到
Two miles of the climbing on clouds
云层以上两英里
To be seen
去俯瞰
Gimme some air that's cold and clean
给我些新鲜的清冷的空气
Love can't bring me down
爱不会打倒我
When I take myself
林尽水源
Way out of reach
柳暗花明
Two miles of the climbing on clouds
云层以上两英里
To be seen
去俯瞰
Gimme some air that's cold and clean
给我些新鲜的清冷的空气
Love can't bring me down
爱不会打倒我
When I take myself
林尽水源
Way out of reach
柳暗花明
Two miles of the climbing on clouds
云层以上两英里
To be seen
去俯瞰
Gimme some air that's cold and clean
给我些新鲜的清冷的空气
Love can't bring me down
爱不会打倒我
When I take myself
林尽水源
Way out of reach
柳暗花明

小豆之家敬上!

热度 ( 10 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER