苏浮尘

后院。

Permafrost - Sarah MacDougall

小豆之家:

来自瑞典的独立音乐人

You always think too much
你总是顾虑太多
I found on your face
这是我从你表情中察觉的
only thinking of your crush
你只是关心自己的迷恋
and the emptiness of space
独留空虚的时空
and the dreams you left behind
和你遗留下的梦想
doors never open
那门从未打开

following your heart
追随你肆意的心
left you cold and broken
让你冰冷又破碎
All the memories
而那所有美好的记忆
do you let them go
你是否会让它们随风而逝
do you just forget about the one you used to know
你是否已忘记那个你曾熟知的人
and the fires in your chest
你胸中的烈火 熊熊燃烧
it never burnt out
从未熄灭
I better like the morning after the perfect summer night
但我还是更喜欢在完美夏夜之后的宁静清晨
You say I don't wanna dance
你轻言道我不愿舞蹈
so just let me be
所以请将我忘记
you don't want to spend the night with someone like me
你是不愿和像我一样的人共度夜晚的
Here's to the fires
我心中燃起烈火
Here's to the girl
那个无知的女孩重现
left me alone
独留我一人
alone in the world
漂泊在这世间
everything breaks
一切一瞬间倒塌 支离破碎
and I'm so far away from home
而我 已离家万里
You see ugly everywhere instead of beauty
你的眼里只有丑恶没有美丽
You see cowards instead of braving
只有懦夫 没有勇者
good things don't come to those who wait
美好的事情不会白白送上门
nothing is real
没有什么事真实的
and everything is just too late
一切都太晚了
You say I don't wanna dance
你轻言道我不愿舞蹈
so just let me be
所以请将我忘记
You don't wanna spend the night with someone like me
你是不愿和像我一样的人度过夜晚
Here's to the fires
我心中再次燃起烈火
Here's to the girl
那个无知的女孩重现
left me alone
独留我一人
alone in the world
漂泊在这世间
everything breaks
一切不复存在
and I'm so far away from home
而我 已离家万里
everything breaks
一切黯淡无光
and I'm so far away from home
而我 已离家万里

小豆之家敬上!

热度 ( 21 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER