苏浮尘

后院。

Let Me Get There - Hope Sandoval & The Warm Inventions、Kurt Vile

小豆之家:

Mazzy Star解散后,女主唱 Hope Sandoval邀集气味相投的乐手组成了the Warm Inventions这个project

It was always a story
它总是作为一篇故事
If you forgot
如果你将它忘记
Everything that we say we have to on our
那我们所说的每一句话都是我们承担
And all the things we feel we have to remove
一切让我们感知到该离开的
It's just the way we're keeping all in the groove
都只是我们保持最佳状态的借口

It's all in the groove
它们都被置于槽中
It's all in the groove
它们应该都还很好
Does it mean much if somebody's stealing you away?
如果有个人背着你悄然离去,那意味了些什么吗?
Who gives it to you when your love is not all the way?
谁会全心待你当意识到你的爱并不绵长?
I wanna come to that persuasion with you now
现在,我想与你统一信念
That's the way we'll keep it in the half
这就是我们坚守的对半的信念

It's all in the groove
它们都被置于槽中
It's all in the groove
它们应该都还很好
Let me get there (let me get there)
让我去那里吧
Let me get there (let me get there)
我要去那里

Did you feel only remembering his face, looking away
你能想象只能记住他的脸,眼睁睁看着他渐渐隐去吗?
Everybody here knows you're the fine one
每个人都知道你是最适合我的那个人
Not all the things that you gain can be, can be possessed
你不能成就所有的事情,那些缠人的事情
This is the way you say we'll keep it in our vest
这就是你的说你会经营我们感情的方式

It's all in the groove
它们都被置于槽中
It's all in the groove
它们应该都还很好
Let me get there (let me get there)
让我去那里吧
Let me get there (let me get there)
我要去那里
Let me get there (let me get there)
一切太难太难
Let me get there (let me get there)
我想离开,去散散心

It's all in the groove
它们都被置于槽中
It's all in the groove
它们应该都还很好
Let me get there
让我去那里吧
Let me get there (let me get there)
我要去那里
Let me get there (let me get there)
我想离开,去散散心
Let me get there
让我去那里吧
Let me get there
我要去那里
Let me get there
让我去那里吧
Let me get there
我要去那里
Let me get there
让我去那里吧
Let me get there
我要去那里
Let me get there
让我去那里吧
Let me get there
我要去那里
Let me get there
让我去那里吧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 7 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER