苏浮尘

后院。

Into The Limelight - Trivecta、Danyka Nadeau

小豆之家:

Close my eyes, it's all coming to me

闭上双眼,万千思绪即涌上心头
Who said these walls couldn't ever be breached
谁说我们无法打破彼此的隔阂
We all long for that one thing
我们有着相同的梦想
A life that's worth living
梦想着活出精彩人生
And tonight there'll be a reckoning
今夜,一切未知都将明朗
I am ready
我已万事俱备

Are you with me?
你是否与我同行
And we ride into the limelight
让我们在灯光下相聚
And we shine in our own right
为证明自我而发光发热
And we'll fight for the good life
为美好的生活而不懈努力
May our voices carry a wind of change
也许我们的声音将带来变革的春风
Carry a wind of change
带来变革的春风
And we ride
让我们相聚
...
...
And we ride
让我们相聚
May our voices carry a wind of change
也许我们的声音将带来变革的春风
Carry a wind of change
带来变革的春风
Carry a wind of change
带来变革的春风
Should we follow the rules, you and me?
难道我们注定只能循规蹈矩
I want to beat the system, unleash me
我只想冲破束缚,释放真我
We all long for that one thing
我们有着相同的梦想
A life that's worth living
梦想着活出精彩人生
And tonight there'll be a reckoning
今夜,一切未知都将明朗于世
Are you ready?
你准备好了吗
Are you ready?
你准备好了吗
Are you with me?
你是否与我同行
And we ride into the limelight
让我们在灯光下相聚
And we shine in our own right
为证明自我而发光发热
And we'll fight for the good life
为美好的生活而不懈努力
May our voices carry a wind of change
也许我们的声音将带来变革的春风
And we ride
让我们相聚
And we ride
让我们相聚
May our voices carry a wind of change
也许我们的声音将带来变革的春风
Carry a wind of change
带来变革的春风

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 8 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER