苏浮尘

后院。

Roxanne - George Michael

小豆之家:

Roxanne
洛克萨妮
You don't have to put on the red light
你无须打开那盏红灯
Those days are over
那些日子已经故去
You don't have to sell your body to the night
你无须向夜晚出卖你的身体
Roxanne
洛克萨妮
You don't have to wear that dress tonight
今晚你无须穿那条裙子

Walk the streets for money
站在街边招揽客人
You don't care if it's wrong or if it's right
你根本不在乎这些对错
Roxanne
洛克萨妮
You don't have to put on the red light
你无须打开那盏红灯
Roxanne
洛克萨妮
You don't have to put
你无须打开
I loved you since I knew you
从见你那刻我已爱上你
I wouldn't talk down to you
我不会用高傲的姿态和你交谈
I have you to tell just how I feel
我必须告诉你我的感受
I won't share you with another boy
我不能和别的男人分享你
I know my mind is made up (oh)
我知道我心意已决
So put away your make up
所以擦去你的浓妆艳抹
Told you once I won't tell you again
我曾对你说过且是最后一次说
It's a bad way
这是糟糕的一天
Roxanne You don't have to put on the red light
洛克萨妮,你无须打开那盏红灯
Roxanne You don't to know You don't have to
洛克萨妮,你无须打开那盏红灯
Put on
打开

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 11 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER