苏浮尘

后院。

Shadows - All We Are

小豆之家:

Are you gonna go away
你将会离开了是吗
Keep it down nothing could be easier
那就这样吧 没有什么可以简单化了
Are you gonna waste it
你将会挥霍它是吗
It's only just a step away
还是你只想保持距离
I'll slow down
我会放慢脚步
Take a breath and swallow it
深呼吸 忍受这一切

I'm not gonna waste this
我不会去挥霍这一切
Who said living
谁曾经说过在一起
At all would be the answer
那所有的一切将会是一个答案
I'm not giving up
我不会放弃
But I know I'm not giving up
其实我早已知晓我不会放弃的
I'm not giving up
我不会放弃
But I know I'm not giving up
其实我早已知晓我不会放弃的
Tell me are you real
告诉我你是真实的存在
You're killing me
你只是在逗我的
Tell me how you feel
告诉我你是真实的存在
You're making me
你在造就一个全新的我
Are you for real
你是真实的吗
I couldn't stop it anyway
总之我不能停止脚步
Just back down
永不停歇
On you for a little bit
除了你什么都不重要
I'm not gonna face it
我不会去面对的
Who said living at all
谁曾经说过让我们就那样安顿下来
It's only just a day away
还就只是随着一天天的过去
Just be still nothing could be easier
就只能那样子 没有什么可以简单化了
Are you gonna chase it
你还会继续追逐着吗
Who said living
谁曾经说过在一起
At all would be the answer]
那所有的一切将会是一个答案
Just tell me how you feel
你只需要告诉我你的感觉是怎么样的
Tell me are you real
告诉我你是真实存在的
You're kidding me
你只是在和我开玩笑
Tell me how you feel
告诉我你感觉怎么样
You're making me so slow solo
你使我觉得很无助
Tell me are you real
告诉我你是真实的
You're kidding me
你只是在和我开玩笑
Tell me how you feel
告诉我你感觉怎么样
You're kidding me
你只是在和我开玩笑
Are you for real
你是真实存在的吗
Just tell me how you feel
只用告诉我你感觉是怎么样的
Baby are you real
亲爱的你是真实的
You're kidding me
你只是在和我开玩笑
You're making me fall
你让我跌入深谷
Tell me are you real
告诉我你是真实的
Just tell me how you feel
只用告诉我你感觉是怎么样的
Baby are you real
亲爱的你是真实的
You're kidding me
你只是在和我开玩笑
You're making me fall
你让我跌入深谷
Tell me are you real
告诉我你是真实的
Baby are you real
亲爱的你是真实的

Baby are you real
亲爱的你是真实的
No

Baby are you real
亲爱的你是真实的
No no
不 不
Baby are you real
亲爱的你是真实的
No

Baby are you real
亲爱的你是真实的
No no
不 不

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 8 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER