苏浮尘

后院。

Dolphins - Cocoon

小豆之家:

作曲 : Mark Daumail,Morgane Imbeaud
作词 : Mark Daumail,Morgane Imbeaud
giving your past away will heal you for a while
遗忘过去可以短暂地治愈你
but like the wind it comes and goes
像一阵风一样来了又去
and by the time you realize how much you miss the one you seek
当你意识到你错过了你一直在寻找的东西
he's good and gone
他那样美丽 但早已远去


And for a day and for a big part of the night
日以继夜
I'm gonna walk to be right on time
我披星戴月 只为准时赴约
I want to be the only one allowed to see
我希望能见你 且是被允许的唯一
When the dove and the seagull meet
到那时 鸽子与海鸥正好相遇
I'm not scared of holes
我并不害怕穴口
When they're not deep
在它们还不深的时候

What is wrong with me ?
我做错了什么吗?
Why do you remain silent
为什么你仍是不语
Like a weeping willow ?
像一棵柳树 默默哭泣
In the Lower East Side of my heart
我的右心室啊
There's a place where you can go
它早已是你的应许之地

And if the towers far behind
如果远后方的灯塔
Had made a light what was the best
亮起了灯 什么才是
thing we could do
我们所能做的最好的事呢?

There would be dolphins
海豚跃起
Swimming around you and me
环游在你我四周
There would be feathers
羽毛纷飞
there would be glow
景致绚丽夺目

And for a day and for a big part of the night
日以继夜
I'm gonna walk to be right on time
我披星戴月 只为准时赴约
I want to be the only one allowed to see
我希望我能见你 且是被许可的唯一
When the dove and the seagull meet
那时正当鸽子和海鸥相遇
I'm not scared of holes
我不惧怕深渊
When they're not deep
当它尚浅

What is wrong with me ?
我做错了什么吗?
Why do you remain silent
为何你仍是沉默不语
Like a weeping willow ?
如同依依杨柳低低哭泣
In the Lower East Side of my heart
我的右心室啊
There's a place where you can go
早已是你的应许之地

What is wrong with me ?
我是做错了什么吗?
Why do you remain silent
为什么你依然保持沉默
Like a weeping willow ?
像一棵柳树 默默哭泣
In the Lower East Side of my heart
我的右心室啊
There's a place where you can go
它早已是你的容身之所

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

热度 ( 50 )

© 苏浮尘 | Powered by LOFTER